اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش خبرگزاری فارس:

وحدت مردم کردستان اتحاد جهان اسلام را نوید می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش خبرگزاری فارس تاکید کرد که کردستان به عنوان یک خطه فرهنگی اتحاد جهان اسلام را نوید می‌دهد.

وحدت مردم کردستان اتحاد جهان اسلام را نوید می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدیاسر جبرائیلی امروز در جشن گولان که به مناسبت سومین مراسم سالگرد سفر رهبری به کردستان در خانه کرد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مردم استان کردستان در سفر رهبر معظم انقلاب به این خطه فرهنگی نشان دادند که هیچ مشکلی در بین شیعه و سنی وجود ندارد و این نوید اتحاد جهان اسلام را می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: اتحاد شیعه و سنی در کردستان نشان می‌دهد که تلاش‌های جمهوری اسلامی برای وحدت جهانی اسلام بیهوده نبوده و مانع تحقق این وحدت نه مذهب شیعه و سنی، که یک سری حکومت‌های مرتجع بوده‌اند؛ حکومت‌هایی که وقتی نوبت انقلاب و جمهوری اسلامی می‌رسد،‌یاد مذهب و نژادشان می‌افتند اما زمان ارتباط با کفار و آمریکا و اسرائیل و نوکری آنها می‌رسد، ‌هم اسلام و هم نژادشان را فراموش می‌کنند.

معاون پژوهش خبرگزاری فارس پیام اتحاد مردم استان کردستان را ارتقای سطح قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: سفر رهبری به کردستان رابطه امام و امت را عینیت بخشید و عمق علقه مردم به رهبر و برعکس را به اثبات رساند.

جبرئیلی اضافه کرد: مردم این خطه در 9 دی‌ماه سال 88 نیز همچون استقبال از رهبر معظم انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند و برای بار دیگر پیوند مردم و ولایت فقیه را به اثبات رساندند.

وی به جریانات براندازی سران فتنه در نظام جمهوری اسلامی از سال 83 و سرآغاز آن در دانشگاه  تهران اشاره کرد و گفت: در طول 8 سال اصلاحات این جریانات بارها خواستند مردم را علیه نظام به خیابان‌ها بیاورند اما نتوانستند کاری را پیش ببرند.

معاون پژوهش خبرگزاری فارس اضافه کرد: تصور جریان‌برانداز این بود که در سال 88 می‌توانند با آوردن 300 تا 400 هزار نفر در خیابان و ایجاد یک اقلیت فعال در مقابل اکثریت خاموش، به تقلید از انقلاب‌های رنگی اقمار شوروی سابق،‌ جمهوری اسلامی را سرنگون کنند،اما تدابیر داهیانه رهبری و هوشیاری ملت فهیم ایران از جمله مردم کردستان مانع از تحقق این موضوع شد.

جبرائیلی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان پس از واقعه مهم 9 دی 88 فهمیدند که رابطه‌ای محکم و پایدار میان مردم ایران با امام امت برقرار است و همین امر قدرت نرم نظام اسلامی در مقابله با هجمه‌های آنان قلمداد می‌شود.

در پایان این مراسم از 7 خبرنگار و روزنامه‌نگار پیشکسوت استان‌های لرستان، آذربایجان‌غربی، همدان، ایلام، کرمانشاه و کردستان با دادن هدایایی تجلیل شد.

مراسم جشن گولان به مناسبت سومین سالگرد سفر رهبری به کردستان و برگزاری ششمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور با حضور خانواده‌ فرهنگ و هنر کردستان در خانه کرد سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول