اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج:

آشتی بین طوایف قلعه‌گنج بعد از 33 سال نتیجه وحدت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قلعه‌گنج گفت: دعوت 2 طایفه بزرگ میرزایی و نارویی و 10 طایفه دیگر در شهرستان قلعه‌گنج بعد از 33 سال درگیری و نزاع به صلح و صمیمیت نتیجه همدلی و وحدت است.

آشتی بین طوایف قلعه‌گنج بعد از 33 سال نتیجه وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام امین رضوانی عصر امروز در دیدار با جمعی از سران طوایف شهرستان قلعه‌گنج با اشاره به برگزاری همایش روز گذشته صلح و دوستی بین دو طایفه نارویی و میرزایی در قلعه‌گنج اظهار داشت: 33 سال قهر و نزاع بین این دو طایفه جای خود را به دوستی و صمیمیت داد.

وی تصریح کرد: خداوند را بسیار شاکریم که با کمک و عنایت حضرت ولی‌عصر (عج) و سربازان گمنام آن حضرت یک‌بار دیگر در این سرزمین زرخیر با مردمان خونگرم و مهربان شاهد صلح و دوستی هستیم که 33 سال انتظار آن را می‌کشیدیم.

رضوانی گفت: سران طوایف بزرگ جنوب کرمان و استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان با همکاری مسئولان شهرستان قلعه‌گنج دست به دست هم دادند و دو طایفه میرزایی و نارویی و 10 طایفه دیگر را به صلح و صمیمیت دعوت کردند که این نتیجه همدلی و وحدت است.

وی عنوان کرد: در آیات قرآن کریم و احادیث نبوی بسیار به صلح و آرامش توصیه شده است و امروز کشور ما به این آرامش داخلی نیازمند است تا دولت خدمتگزار بهتر بتواند در دورترین نقاط این کشور و محروم‌ترین روستاها خدمت‌رسانی کند.

به گزارش فارس، روز گذشته همایش صلح و دوستی بین دو طایفه نارویی و میرزایی در شهرستان قلعه‌گنج برگزار و این دو طایفه و 10 قبیله تابعه بعد از گذشت 33 سال نزاع و درگیری آشتی کردند. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول