اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

ارزش‌های سوم خرداد به دانش‌آموزان منتقل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل بر انتقال ارزش‌های حماسه سوم خرداد به دانش‌آموزان تاکید کرد.

ارزش‌های سوم خرداد به دانش‌آموزان منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل یدالله اکبرزاده بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به برگزاری مؤثر تجلیل از خیرین و معلمان در اردیبهشت ماه بیان داشت: خرداد ماه مهمی در روند شکل‌گیری جریانات نظام اسلامی است و حوادث این ماه توانست در روند سیاست‌گذاری‌های انقلاب و دفاع‌مقدس تاثیرگذار باشد.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی در برابر فتح خرمشهر سکوت کامل اختیار کرده بودند یادآور شد: این روز قطعه نفیسی در تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه تاریخ دفاع مقدس است.

به گفته وی این روز یک مساله عادی نیست و باید به صورت ویژه به آن نگاه شود.

فرماندار آمل با اعلام اینکه آنچه باعث پیروزی و فتح خرمشهر شد اعتقاد معنوی رزمندگان اسلام به ولایت امام راحل بود گفت: رزمندگان از این فرصت به خوبی استفاده کرده و حماسه سوم خرداد را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر در روند جریان‌ پیروزی‌های بعدی در دفاع‌ مقدس تاثیر مهمی داشت عنوان کرد: ایستادگی مردم در برابر دشمنان در سوم خرداد پیروزی بزرگی را برای ملت ایران رقم زد این در حالی است که اگر خیانت امثال بنی‌صدر نبود این پیروزی زودتر به دست می‌آمد.

رئیس شورای آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر مؤثر بود گفت: این ایثار برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد ماند.

اکبرزاده با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش‌ها به نسل جدید متذکر شد: نه تنها این ایام باید گرامی داشته شود بلکه باید هر جایی از دفاع مقدس نامی برده می‌شود از روزهای حماسه و ایثار آن هم نامی برده شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: باید جوانان و نوجوانانی که در آن روزها نبودند با آن آشنا شده و برای حفظ این ارزش‌ها احساس مسئولیت کنند.

انتهای‌ پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول