اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و خانواده استانداری مازندران:

سوم خرداد به فرهنگی ماندگار تبدیل شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و خانواده استانداری مازندران گفت:‌ سوم خرداد باید به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان معرفی و ماندگار شود.

سوم خرداد به فرهنگی ماندگار تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا جانبازی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی، ارتش‌های دنیا در عملکرد تئوری و عملی چیزی در چنته نداشتند و اکنون هم چیزی ندارند.

وی ادامه داد: ما در شرایط هجوم بیگانگان قرار گرفتیم و متجاوز نبودیم بلکه دیگران به حریم ما تجاوز کردند و ملت ایران هم پای کار آمد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید این حماسه‌ها را گرامی و عزیز بداریم، تصریح کرد:‌ این حماسه‌ها به عنوان یک فرهنگ باید به نسل جوان معرفی و ماندگار شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران یادآور شد:‌ بچه‌های ما در ابتدای جنگ، با دست خالی جنگیدند و مجهز به سلاح ایمان بودند.

فرماندار آمل در این نشست، اظهار داشت: ‌در سوم خرداد امسال، پنج پروژه در آمل به بهره‌‌برداری می‌رسد.

یدالله اکبرزاده تصریح کرد:‌ اعتقاد ما بر این است که اگر امروز در راستای توسعه و عمران شهرستان گام برمی‌داریم به مدد جانفشانی رزمندگان در جنگ تحمیلی است.

فرماندار قائم‌شهر هم در این نشست با اشاره به افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان امام(ره) این شهرستان در ایام بزرگداشت سوم خرداد، افزود:‌ این پروژه 4 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه در برداشته است.

علی پیرفلک با بیان اینکه به مناسبت سوم خرداد دیدار چهارجانبه فوتبال با حضور چهار تیم بزرگ مازندران برگزار می‌شود، ادامه داد: دیدار ویژه‌ای هم با تیم هنرمندان کشور در قائم‌شهر برگزار می‌کنیم که عواید حاصل از این دیدار به نیازمندان اختصاص می‌یابد.

انتهای‌پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول