اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان:

مشارکت مردم در برنامه‌های سوم خرداد بر غنای آن می‌افزاید

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: مشارکت مردم در برنامه‌های آزادسازی خرمشهر بر غنای آن می‌افزاید.

مشارکت مردم در برنامه‌های سوم خرداد بر غنای آن می‌افزاید

به گزارش خبر گزاری فارس از همدان، احسان قنبری ظهر امروز سه‌شنبه در ستاد بزرگداشت سوم خرداد اظهار داشت: در همدان برنامه های متعدد و متنوعی در رابطه با بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در اجرای برنامه‌ها باید مردم را مشارکت داده و از حضور مردم در برگزاری مراسم استفاده شود و بعد از اتمام برنامه‌ها گزارش اجرای برنامه‌ها به دبیرخانه ستاد در بنیاد حفظ آثار ارسال شود تا از لحاظ کیفی بررسی لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان عنوان کرد: از آنجایی که سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مصادف با میلاد امام محمد باقر(ع) است، ادارات باید طوری برنامه‌ریزی کنند که برنامه‌ها باکیفیت برگزار شود.

وی افزود: در مساجد نیز در شب میلاد و سالروز آزادی خرمشهر برنامه سخنرانی و جشن و سرور برگزار خواهد شد و همچنین پنج ایستگاه صلواتی نیز در سطح شهر ایجاد خواهد شد تا از همشهریان پذیرایی کنند.

قنبری خاطرنشان کرد: شهرداری نیز موظف است که سطح شهر را با توجه به سالروز آزادی خرمشهر و میلاد امام پنجم زیباسازی کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان در ادامه تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی از مزار شهدا و برگزاری یادواره شهیدشهبازی از دیگر برنامه‌ها در سالروز آزادسازی خرمشهر خواهد بود.

وی در پایان سخنانش به نقش آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: باید در مدارس برنامه‌های مفید اجرا شود و همچنین در باغ‌موزه دفاع مقدس نیز یک برنامه مشارکتی با حضور مردم و همکاری شهرداری انجام گیرد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول