اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

برنامه‌های امسال باید حماسه سوم خرداد 61 را تداعی کند

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر باید به گونه‌ای باشد که حماسه سوم خرداد 61 در سوم خرداد امسال تداعی شود.

برنامه‌های امسال باید حماسه سوم خرداد 61 را تداعی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: گرامیداشت و انتقال حماسه ایثارگری‌ها و مقاومت‌های رزمندگان ایران اسلامی در فتح خرمشهر به نسل‌های آینده جامعه تکلیف همه است.

* لزوم برنامه‌ریزی برای تبیین و انتقال رشادت‌های سوم خرداد به نسل جوان

فرماندار گچساران بیان داشت: وظیفه مسئولان ادارات و نهادهای فرهنگی در تبیین، انتقال و بازگوکردن رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان دفاع مقدس سنگین‌تر است.

علیزاده سوم خرداد را روز مقاومت، ایثار، پیروزی و رهبری حضرت امام راحل دانست و افزود: این روز به عنوان روزی حماسی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان با هدف تصرف ایران اسلامی و ضربه زدن به تمامیت ارضی کشورمان بخش‌هایی از کشور را اشغال کردند اما ایثار و رشادت‌های ملت ایران سبب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم آنها شد.

مقام عالی دولت در گچساران ابراز داشت: حماسه فتح خرمشهر ظهور اندیشه جدید و تفکر برتر مدیریت نوین نظامی حضرت امام خمینی(ره) در پرتو حمایت‌های الهی را به نمایش گذاشت.

علیزاده از سوم خرداد به عنوان روز اقتدار، پایمردی و روز مقاومت و ایثار نام برد و ادامه داد: این روز در تاریخ ایران اسلامی ثبت و برای همیشه در قلب‌ها ماندگار شد.

* سوم خرداد اوج هوشمندی مؤمنانه ملت ایران بود

فرماندار گچساران ضمن تأکید بر ضرورت گرامیداشت سوم خرداد و یاد و خاطره شهدای این روز از تمامی ادارات و دستگاه‌های گچساران خواست برای گرامیداشت هر چه بهتر این روز برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

علیزاده معتقد است سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، اوج هوشمندی مؤمنانه ملت ایران اسلامی به رهبری پیامبرگونه امام راحل در مقابله با دشمن متجاوز بود.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل "خرمشهر را خدا آزاد کرد" عنوان داشت: سوم خرداد واقعه‌ای بزرگ بود که نشان داد با ایمان، استقامت، وحدت، ایثار، یکپارچگی و گذشت می‌توان بر دشمنان غلبه کرد.

علیزاده با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مسئولان به ویژه مسئولان ادارات و نهادهای فرهنگی در راستای اجرای برنامه‌های اثربخش در سالروز آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد، ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که روز آزادسازی خرمشهر برای شهروندان و به ویژه نسل نوجوان و جوان تداعی شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول