اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شبکه تبرستان اعلام کرد

درخشش صدای شبکه تبرستان در جشنواره بین‌المللی رادیو

خبرگزاری فارس: صدای شبکه تبرستان در جشنواره بین‌المللی رادیو درخشید.

درخشش صدای شبکه تبرستان در جشنواره بین‌المللی رادیو

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مازندران، در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و چهارمین اجلاس جهانی صدا که با حضور مسئولان و برنامه‌سازان رادیویی ایران و نمایندگانی از اتحادیه رادیو و تلویزیونی آسیا و اقیانوسیه برگزار شد، در بخش نمایش کوتاه، وفا مصطفی‌پور از صدای مرکز مازندران با اثر « خداحافظ آسمان آبی» به عنوان برنامه‌ساز برتر انتخاب شد و تندیس ویژه جشنواره را از آن خود کرد.

این جشنواره در دو بخش ملی و بین‌المللی برگزار شد.

در بخش داخلی 512 برنامه و در بخش بین‌الملل نیز 296 اثر از شبکه‌های مختلف و کشورهای مختلف به جشنواره رسید.

آثار داخلی به دو بخش روتین و رویش تقسیم شدند که بخش "رویش" به منظور ایجاد زمینه‌ای برای کشف استعدادها ایجاد شد و در این بخش هر فردی در رادیو می‌توانست با ساخت یک برنامه در جشنواره شرکت کند.

این جشنواره با هدف ایجاد فضایی برای رقابت، دستیابی به ایده‎های نو و خلاق، ایجاد زمینه ارزیابی و قضاوت و همچنین به ‎وجود آوردن فضایی آموزشی برای تبادل تجربیات و زمینه‌سازی برای بهبود کیفیت برنامه‌ها برگزار شد.

* برگزیدگان دومین جشنواره قرآنی نمایش‌های کوتاه رادیویی مشخص شدند

در خبر دیگر صدا و سیمای مرکز مازندران آمده است: در دومین جشنواره قرآنی نمایش‌های کوتاه رادیویی که با هدف ترویج فرهنگ و هنر مبتنی بر مفاهیم و ارزش‌های والای قرآن برگزار شد، مریم پاک‌ذات برای نمایش "طعم باران" به تهیه‌کنندگی رمضان کریمی‌نیا از مرکز مازندران به عنوان بازیگر اول زن شناخته شد.

در اختتامیه این مراسم که با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، جمعی از مدیران رسانه ملی و مسئولان استانی برگزار شد، آثار برتر در زمینه‌های نویسندگی، تهیه‌کنندگی، کارگردانی، بهترین بازیگر زن و مرد، بهترین افکتور، بخش بازیگری ویژه، بازیگر کودک، بهترین صدابرداری و بخش جنبی نمایشنامه دومین جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیویی 5 دقیقه‌ای با محوریت آیه 45 سوره عنکبوت معرفی شدند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول