اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رادیو معارف خبر داد

845 دقیقه با کتاب در رادیو معارف

خبرگزاری فارس: مدیر رادیو معارف از پوشش ویژه اخبار و رویدادهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: در ایام برپایی نمایشگاه برنامه‌های مختلف این رویداد فرهنگی به مدت 845 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

845 دقیقه با کتاب در رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر با اشاره به برنامه‌های این رادیو در ایام برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: برنامه‌ای با عنوان «صدای کتاب» در دو نوبت از رادیو معارف پخش خواهد شد که با دعوت از ناشران برگزیده و برتر به معرفی تازه‌های نشر در حوزه معارف و اندیشه می‌پردازد و همچنین گزارشی از نمایشگاه کتاب تهران را تقدیم شنوندگان رادیو خواهد کرد.

وی در ادامه به برنامه‌های زنده صبحگاهی «صبح روشن» و «خانه مهر» اشاره کرد و افزود: در این دو برنامه نیز که هر روز به جز جمعه از ساعت 9 صبح تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود متناسب با ماموریت برنامه به موضوع کتاب و کتابخوانی و تاثیرات آن در کانون خانواده و همچنین نتیجه مطالعه در رشد شکوفایی و ترویج مطالعه خوب پرداخته خواهد شد.

مدیر رادیو معارف به معرفی تازه‌های نشر در حوزه مهدویت در برنامه «تا جمعه ظهور» اشاره کرد و گفت: این برنامه تخصصی ویژه مباحث مهدوی است که جمعه‌ها از ساعت 8 و 40 دقیقه به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌شود و این برنامه در ایام برگزاری نمایشگاه به معرفی و بررسی کتب تخصصی در حوزه مهدویت می‌پردازد.

لطفی‌نیاسر افزود: از ابتدای برگزاری نمایشگاه کتاب، در دو بخش خبری ساعت 11 و ساعت 21 رادیو معارف نیز به اطلاع‌رسانی از رویدادها و اخبار بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب می‌پردازیم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های روتین رادیو که در قالب برنامه‌های روایی ـ نمایشی پخش می‌شوند، در این ایام فعال بوده و با مراجعه به غرفه‌ها، به معرفی آثار تازه منتشر شده در حوزه معارف و اندیشه می‌پردازند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول