اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان خواستار شد

اجرای طرح پزشک خانواده در رفسنجان

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان خواستار پیگیری و اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان شد.

اجرای طرح پزشک خانواده در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اقدامات موثر آذین معاون دانشگاه علوم پزشکی، در مجموعه این دانشگاه اظهار داشت: انسان‌ها در هر پست و مقامی که باشند، اگر به رسالت خود عمل کنند به یقین در پیشگاه خداوند روسفید هستند.

وی بیان داشت: یکی از نیازهای اصلی شهرستان رفسنجان بحث درمان است که می‌تواند رضایتمندی زیادی را برای مردم به همراه داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش خواستار پیگیری و اجرای طرح پزشک خانواده شهری شد و افزود: این طرح باید به طور جدی و بدون وقفه در شهرستان اجرا شود.

وی با بیان اینکه بیکاری یکی از مشکلات بزرگ این شهرستان است، گفت: امیدواریم با همتی که در وی سراغ داریم این مشکل تا حدودی در شهرستان رفسنجان و انار برطرف شود.

سیف‌الله امینی‌زاده فرماندار رفسنجان در این مراسم با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های آذین در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت: امیدواریم وی در مسئولیت جدید بتواند در راستای خدمت به مردم خوب رفسنجان گام‌های موثری بردارد.

معاون سابق درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و نماینده منتخب مردم رفسنجان در مجلس نهم در این آیین گفت: اگر کار مهمی در این دانشگاه انجام داده‌ام، حاصل تلاش و همفکری کارکنان این مجموعه است که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.

حسین آذین افزود: یکی از دغدغه‌های من در زمان مسئولیت در دانشگاه حضور متخصصان در شهرهای انار، نوق و کشکوئیه بوده است که امیدواریم با پیگیری صادقی این امر محقق شود.

نماینده منتخب مردم رفسنجان در مجلس نهم در پایان به مشکلات موجود در شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

در پایان این مراسم از خدمات آذین تشکر و حکم صادقی به عنوان معاون جدید درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به وی ابلاغ شد. 

به گزارش فارس، صادقی فوق تخصص قلب است.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول