اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر:

تقویت بار علمی همراه با معنویت مشکلات را حل می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر گفت: تقویت بار علمی همراه با معنویت مشکلات جامعه را حل می‌کند.

تقویت بار علمی همراه با معنویت مشکلات را حل می‌کند

به گزارش خبرگزاری  فارس از ملایر، بهمن امانی در نخستین همایش تجلیل از برترین‌های فرهنگی، علمی و ورزشی دانشگاه ملایر با اشاره به اینکه نخبگان و برگزید‌گان مایه مباهات و افتخار بوده و بار علمی جامعه را به دوش می‌کشند، افزود: تقویت بار علمی همراه با معنویت مشکلات کشور را حل می‌کند.

وی افزود: دانشگاه ملایر با وجود تازه تأسیس‌بودن، توانسته کارهای بزرگی را انجام دهد و با پتانسیل‌های خود، می‌تواند تا رسیدن به جایگاه دانشگاه‌های برتر کشور پیش رفته و برای رسیدن به مقصد، تلاش مضاعف باید سرلوحه کار این دانشگاه باشد.

رئیس دانشگاه ملایر ابراز داشت: موفقیت و پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو وجود عالمان و فرهیختگان آن جامعه است و وجود عالمان و دانشمندان فرهیخته همواره مسیر روشن علم را برای ما میسر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طبق سند چشم انداز در سال ،1404 جمعیت دانشجویی کشور باید به 9 میلیون نفر برسد، گفت: نخبگان امروز این دانشگاه باید طوری پیش بروند که اساتید دانشجویان آینده باشند.

معاون فرهنگی دانشگاه ملایر نیز گفت: دانشگاه باید به عنوان کارخانه انسان‌سازی باشد و با تلاش دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم این مهم محقق می‌شود. 

امیر فرخی ابراز داشت: دانشجویان باید در زمره فعالان فرهنگی در دانشگاه باشند، که این امر هم‌اکنون در دانشگاه ملایر تحقق پیدا کرده است.

وی از فعالیت 24 انجمن علمی، دو تشکل اساتید، یک تشکل هیئت منتظران و سه تشکل دانشجویی در حوزه فرهنگی در دانشگاه ملایر خبر داد و افزود: برگزیده‌شدن شما دانشجویان در عرصه‌های مختلف، فرصتی است تا بتوانید برای رسیدن به تعالی و موفقیت‌های بیشتر در آینده گام بردارید.

در پایان این مراسم از 851 نفر از دانشجویان در حوزه‌های مختلف به عنوان نفرات برتر اول تا سوم در بخش‌های فرهنگی آموزشی و ورزشی با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول