اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نکا خبر داد

اعزام 1200 زائر نکایی به مرقد امام راحل

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان نکا گفت: یک هزار و 200 زائر نکایی به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

اعزام 1200 زائر نکایی به مرقد امام راحل

 محمدحسن احسانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: در اعزام امسال کاروان‌های زائر به مرقد امام راحل برگزاری برنامه‌های خاص فرهنگی در دستور کار قرار دارد که با برنامه‌ریزی انجام شده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عزت و کرامت امروز این مردم و جمهوری اسلامی، مدیون مکتب، روشنگری، تلاش و رهبری امام خمینی (ره) است که باید به‌ درستی به نسل جدید منتقل شود.

فرمانده سپاه ناحیه نکا یادآور شد: پویایی و سرزندگی انقلاب ما مدیون رهبری امام راحل است و بزرگداشت و نام و یاد این بزرگوار از وظایف مهم ماست و همه ما باید با تمام توان برای تقویت منش امام راحل در جامعه و در بین جوانان تلاش کنیم.

احسانپور گفت: اکنون دشمن با برنامه‌ریزی مدون به جنگ فرهنگی ما وارد شده است و اگر این ارزش‌های مهم انقلاب شامل امام راحل، شهدا، شهادت، جنگ تحمیلی و... به فراموشی سپرده شود، نه چیزی از اسلام باقیمانده خواهد ماند نه ایران اسلامی جایگاه فعلی را در جهان و منطقه خواهد داشت.

وی افزود: شناساندن امام راحل به نسل جوان از جمله برنامه‌های فرهنگی است که باید مورد توجه قرار گیرد. امام خمینی (ره) تنها در خرداد ماه خلاصه نشود بلکه باید در همیشه ایام امام راحل به جوانان شناسانده شود.

این مسئول ادامه داد: همه ما در برابر امام راحل و عظمت کار ایشان در پیروزی این انقلاب مسئولیم و باید در نهایت دقت و تلاش برای نهادینه کردن آرمان‌های امام راحل در جامعه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه نکا با اشاره به کمیته‌های مختلف اعزام زائران به مرقد امام راحل خاطر نشان کرد: ‌کمیته امنیت، بهداشت و درمان، بانوان، اطلاع‌رسانی، فرهنگی، پشتیبانی، برنامه‌ریزی، مخابرات و نظارت و بازرسی از جمله کمیته‌های ابلاغی این ستاد است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول