اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تجهیزات پزشکی علوم پزشکی زاهدان خبر داد

ارتقای خدمات تشخیصی و درمانی در بیمارستان‌‌های سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با خرید و نصب تجهیزات مدرن در مرکز و جنوب سیستان‌و بلوچستان خدمات تشخیصی و درمانی در بیمارستان‌‌های این استان ارتقا یافته است.

ارتقای خدمات تشخیصی و درمانی در بیمارستان‌‌های سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امین شهرکی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌های مرکز و جنوب سیستان‌و بلوچستان به مبلغ 20 میلیارد ریال خریداری شده یا در حال خریداری است.

وی افزود: سه دستگاه اکوکاردیوگرافی برای بیمارستان‌های امام علی(ع) چابهار و خاتم‌الانبیای ایرانشهر و علی‌اصغر زاهدان، دو دستگاه الکتروشوک قلبی و مغزی برای بیمارستان علی ابن ابیطالب زاهدان و خرید یک دستگاه رادیولوژی پرتابل برای بیمارستان روان پزشکی بهاران از جمله دستگاه‌هایی است که از ابتدای سال‌جاری تاکنون خریداری شده است.

وی ادامه داد: یک دستگاه رادیوتراپی شتاب دهنده خطی نیز برای راه‌اندازی بخش رادیوتراپی مرجع استان در بیمارستان علی ابن ابیطالب زاهدان تا هفته دولت امسال خریداری و نصب می‌شود.

شهرکی با اشاره به اینکه 80 درصد دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان‌ها در این مدت خریداری شده، تصریح کرد: با نصب و آغاز بکار این دستگاه‌ها، بخش بزرگی از نیاز تشخیصی بیماران برطرف شده است.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن مطلوب ارزیابی کردن وضعیت تجهیزات پزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌های مرکز و جنوب استان تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های خریداری شده دارای استانداردهای مورد نیاز هستند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول