اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای باشت:

استخر باشت با 10 میلیارد ریال هزینه و 90 روز فعالیت تعطیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای باشت گفت: استخر شنای باشت با 10 میلیارد ریال هزینه تنها سه ماه مورد استفاده قرار گرفته است.

استخر باشت با 10 میلیارد ریال هزینه و 90 روز فعالیت تعطیل شد

فرشید کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باشت عنوان کرد: برای این استخر بیش از 10 میلیارد ریال هزینه شده که تنها سه ماه در این دو سال مورد استفاده همشهریان و شنا دوستان قرار گرفته است.

این مسئول گفت: در شهریور ماه سال 90 به عنوان مسئول هیئت شنای شهرستان باشت از طرف اداره ورزش و جوانان منصوب شدم که قبل از ابلاغ هیئت شنا این استخر را به صورت استیجاری راه‌اندازی کرده بود.

کرمی اظهار کرد: مسئولان ذی‌ربط اداره کل ورزش و جوانان استان چون سال گذشته هیچ‌گونه قراردادی با مستأجر نداشتند، برای اینکه عیب سال گذشته را به نوعی بپوشند بدون اطلاع هیئت شنای شهرستان دوباره استخر را به مستأجر سال گذشته واگذار کردند که بیش از 20 میلیون ریال بدهکاری آب، برق و گاز داشت.

کرمی افزود: در حالی که مدیرکل سابق ورزش در جریان کامل این موضوع بود، ولی هیچ‌گونه اقدامی نکرد و  امسال مبلغ بدهکاری این استخر به بیش از 100 میلیون ریال رسیده و کسی پاسخگو نمی‌باشد.

رئیس هیئت تصریح کرد: با توجه به این‌که رودخانه‌هایی در اطراف شهرستان باشت است و سالانه جان جوانان بسیاری را می‌گیرد، اگر تجدید نظری در این زمینه نشود معلوم نیست چه کسی پاسخگوی مشکلات احتمالی خواهد بود.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول