اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کازرون:

حاکمان بحرین کمترین ارزشی برای کشورشان قائل نیستند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه موقت کازرون گفت: حاکمان سرسپرده بحرین نشان دادند که کمترین ارزشی برای کشورشان قائل نیستند و حاضرند هر خیانتی را به کشورشان بکنند.

حاکمان بحرین کمترین ارزشی برای کشورشان قائل نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون در سخنانی با اشاره به اول خرداد سال‌روز تحریم اقتصادی ایران توسط آمریکا در سال 59 اظهار داشت: 32 سال قبل استعمار آمریکا بعد از سیلی‌هایی که از کشور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد از موضع ضعف به تحریم اقتصادی ایران پرداخت.

وی افزود: همین تحریم‌ها باعث شد که کشورمان از عقب‌افتادگی که در زمان رژیم ستم‌شاهی به آن دچار شده بود امروز به یک کشور قدرتمند در منطقه و در جهان تبدیل شود.

امام جمعه موقت کازرون ادامه داد: در سایه تحریم‌ها، جوانان ما در سال‌های اخیر توانستند در تولید علم آمارهای تکان‌دهنده‌ای را ارائه دهند.

عزمی در ادامه با بیان اینکه تحریم‌های سال‌های متمادی استعمارگران مردم کشورمان را آب دیده کرده است، گفت: آمریکا و ایادی او بدانند که ملت ایران تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت و پیشرفت تبدیل کرده‌اند و ذره‌ای در روحیه‌ آنها خللی وارد نشده است.

وی تصریح کرد: اگر تحریم‌ها به حد نهایت برسد به یقین آمریکا و اروپا بیشترین ضرر را می‌بینند، چنان که در ماهای اخیر شاهد آن بوده‌ایم.

خطیب موقت نماز جمعه کازرون در بخش دیگر سخنانش سوم خرداد ماه سال‌روز آزادی خرمشهر را گرامی داشت و گفت: در سال 61 جوانان ما با درسی که از مکتب امام حسین(ع) گرفته بودند جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و شکست تکان‌دهنده‌ای به دشمنان اسلام وارد ساختند.

عزمی اضافه کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر یک افتخار داخلی است که در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت شده و باید همیشه این واقعه تاریخی در اذهان عمومی جاودان باقی بماند.

این مسئول در پایان گفت: این روزها رژیم‌های عرب به سرکردگی آمریکا قصد الحاق بحرین به عربستان را دارند که این بزرگ‌ترین خیانت حاکمان سرسپرده بحرین به کشورشان است.

به گزارش فارس، در پایان نماز جمعه امروز مردم فهیم شهرستان کازرون در حمایت از مردم مظلوم بحرین به راهپیمایی پرداختند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول