اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر:

عیار انسان‌ها به ولایت‌مداری آنهاست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عیار و ارزش انسان‌ها را به ولایت‌مداری آنها دانست.

عیار انسان‌ها به ولایت‌مداری آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد‌ (ع) قزوین در اقبالیه اظهار کرد: امام خمینی (ره) توانست پرچم اسلام و عدالت را نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان برافراشته کند و همه باید به خاطر این نعمت، شکرگزار خداوند باشند.

وی با بیان این مطلب که مردم موجب افتخار و عزت هستند، عنوان کرد: حضور مردم و مسئولان در برنامه‌های بسیج نشان‌دهنده اهمیت بسیج و سپاه و درک این مهم توسط همه مردم است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر با اشاره به سوره کوثر، یادآور شد: هرچه زیبایی است، معنا و مفهومش کوثر است و تجلی آن حضرت زهرا (س) است.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی یکی از تفسیرهای سوره کوثر است و بسیج و سپاه در درون این نظام، یکی دیگر از معانی تفسیر سوره کوثر هستند.

آبنوش با اشاره به گسترش بسیج و سپاه، تصریح کرد: سپاه بدون بسیج و بسیج بدون سپاه در ذهن مردم وجود ندارد و این دو با یکدیگر معنا پیدا میکنند.

فرمانده سپاه استان قزوین تأکید کرد: تبلور مردمی بودن و جمهوریت نظام در بسیج است و این بسیجیان هستند که در تمام مراحل برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، جان خود را فدا می‌کنند و این ولایت‌مداری از افتخارات بسیج و سپاه است.

آبنوش خاطرنشان کرد: عیار هر انسانی به اندازه ولایت‌مداری اوست و کسانی که ولایت‌مداری ندارند، در هر جایگاه و مقامی هم که باشند، عیار و ارزش ندارند.

وی تشریح کرد: فدا شدن برای نظام جمهوری اسلامی که تبلور اراده الهی و ناب است، از افتخار بسیجیان محسوب می‌شود و هر فردی که در این مسیر گام بردارد بسیجی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر ادامه داد: بر اساس ساختار تشکیلاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با توجه به رشد جمعیت در شهرستان قزوین، توسعه سازمانی با راه‌اندازی ناحیه مقاومت امام سجاد (ع) صورت گرفت و قرار گرفتن آن در اقبالیه نیز متأثر از ایثارگری، ولایت‌مداری و بصیر بودن مردم این شهر است.

وی تأکید کرد: مردم اقبالیه با مشارکت بیش از 90 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری و نزدیک به 90 درصد در انتخابات مجلس نهم، بصیر بودن خود را ثابت کردند.

آبنوش با تأکید بر برطرف کردن محرومیت‌ها از اقبالیه، بیان کرد: مردم اقبالیه با بصیرت و دلسوز نظام هستند.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول