اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت دولت از تشکل‌های صنفی صورت می‌گیرد

حذف سودجویان از چرخه تولید و توزیع بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت تعاونی کارخانجات تولید خوراک دام آذربایجان‌شرقی گفت: حمایت دولت از تشکل‌های صنفی بخش کشاورزی، موجبات حذف سودجویان از چرخه تولید و توزیع را فراهم خواهد کرد.

حذف سودجویان از چرخه تولید و توزیع بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمدعلی کسایی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش تولید محصولات دامی، که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و فعالان این بخش تولیدی، تشکیل شده بود، اظهار کرد: اهمیت مدیریت قیمت نهاده‌های دامی در کنترل نهایی قیمت و مدیریت بهتر قیمت در بازار مصرف، با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته و در حال انجام جهاد کشاورزی استان در ایجاد تعاملات بیشتر با تشکل‌های صنفی در بخش کشاورزی به‌خصوص بخش تولیدات دامی است.

وی افزود: حمایت سازمان جهادکشاورزی در شکل‌گیری تشکل‌های صنفی در بخش دام و به خصوص تولید خوراک دام بسیار چشمگیر بوده و با اجرای مدیریت در نحوه واردات و توزیع نهاده‌های دامی با تعامل بیشتر با تشکل‌ها و ارتقا‌دهی به نقش آنان در حل مسائل و مشکلات بخش تولید، در مدت زمان اندک خواهد توانست با حذف واسطه‌ها از چرخه تولید، توزیع، ثبات بیشتری را بر بازار مصرف حاکم کرده و خروج از این مشکل توسعه‌بخش و مدیریت توسعه‌ای بخش کشاورزی را کاراتر و پر سرعت‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی، با حمایت‌های مستقیم دولت در راه توسعه گام‌های بلندی را برداشته و می‌رود در سایه این حمایت‌ها، تحقق خواست ملی"خودکفایی"در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی را برآورده کند، گفت: این توسعه می‌تواند مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد ولی همدلی و تلاش و تعامل بین تولیدکنندگان و بخش مدیریتی و نظارتی، بسیاری از این مشکلات را حل کرده و گسترش این تعاملات خواهد توانست مسیر دسترسی به توسعه پایدار در این بخش مهم و حیاتی جامعه را، هموارتر کند.

کسایی افزود: شرکت تعاونی کارخانجات تولید خوراک دام استان، آمادگی دارد با تامین مواد اولیه، نهایت همکاری و تعامل با تشکل‌ها در نحوه توزیع را داشته و بر این اعتقاد استوار است که حل مشکلات بخش تولید، حمایت از تمام جامعه برای رشد و ترقی بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی است.

شرکت تعاونی کارخانجات تولید خوراک دام استان، متشکل از 22 کارخانه مجهز در سراسر استان با دارا بودن فناوری روز دنیا در تولید خوراک دام ، طیور و آبزیان به فعالیت مشغولند. 

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول