اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

رئیس مجلس به خراسان شمالی سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خراسان شمالی خبر داد.

رئیس مجلس به خراسان شمالی سفر می‌کند
محمدمهدی شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه سفر لاریجانی به خراسان شمالی اوایل ماه آینده به خراسان شمالی انجام خواهد شد، اظهار داشت: رئیس مجلس در این سفر با مردم شهرهای مختلف این استان دیدار خواهد کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، شرکت در همایش بین‌المللی شیخ آذری، کلنگ زنی ساختمان مجمع نمایندگان و چند پروژه را از دیگر برنامه‌های سفر رئیس مجلس به خراسان شمالی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه این نخستین سفر لاریجانی به خراسان شمالی است، گفت: در این سفر همچنین مشکلات اجرای برخی از پروژه‌ها و مصوبات بررسی و پیگیری خواهد شد.
شهریاری با بیان اینکه روان سازی و رفع این مشکلات از سوی مجلس می‌تواند به توسعه هر چه بیشتر استان محروم خراسان شمالی بینجامد، خاطرنشان کرد: خراسان شمالی با وجود گذشت بیش از 7 سال از تاسیس همچنان در اکثر شاخص‌های توسعه از میانگین کشوری فاصله دارد.
وی در ادامه با اشاره به موافقت مراکز تصمیم گیر با انتقال پادگان بجنورد اظهار داشت: بر اساس این مصوبه باید انتقال پادگان در آینده نزدیک از این شهر انجام شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ساخت و سازهایی که از سوی این مرکز نظامی در داخل پادگان در حال انجام بود، تصریح کرد: در این رابطه چندی قبل تذکراتی در مجلس برای متوقف کردن ساخت و سازها ارائه شد که خوشبختانه اخیراً نیز با انتقال این پادگان موافقت شده است.
وی عمر پادگان ارتش در این شهر را افزون بر 50 سال برشمرد و گفت: با انتقال این پادگان علاوه بر رفع گره‌های ترافیکی، بجنورد توسعه خواهد یافت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول