اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر:

پژوهش‌های علمی حلقه مفقوده مراکز دانشگاهی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گفت: پژوهش‌های علمی حلقه مفقوده مراکز دانشگاهی است.

پژوهش‌های علمی حلقه مفقوده مراکز دانشگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید محمد هاشمی‌فرد در سمینار تجارت الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر توسعه امور پژوهشی اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های پژوهشی در توسعه علوم مختلف نقش بسیار مهمی دارد.

وی ادامه داد: انجام کارهای پژوهشی چراغ راه دانشجویان است و همه مسئولان در هر جایگاهی باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند تا از این طریق شاهد شکوفایی علمی بیشتری در سطح کشور باشیم.

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر با اشاره به انجام کارهای پژوهشی مختلف در سطح کشور افزود: برای دستیابی به خودکفایی در علوم مختلف باید توجه بیشتری به امور پژوهشی داشته باشیم.

وی به جایگاه هجدهم ایران در تولید علم اشاره کرد و بیان داشت: پژوهش‌های علمی حلقه مفقوده علوم است و دانشگاه آزاد اسلامی با توجه خاصی که به امور تحقیقاتی و پژوهشی در علوم مختلف دارد، می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در این امر داشته باشد.

هاشمی‌فرد با بیان اینکه پژوهش‌ کلیدی‌ترین نقش را در راستای ایجاد مهارت در دانشجویان دارد اضافه کرد: پژوهش حدفاصل آموزش و پرورش و آموزش عالی است.

 سخنرانی هاگن‌گراف از محققان و پژوهشگران آلمانی و رئیس شرکت کوکوات از دیگر بخش‌های این سمینار بود که در کلیپی که این محقق برای این سمینار فرستاده بود توضیحاتی پیرامون تجارت الکترونیک و نیازمندی‌های آن ارائه شد.

اساتید دانشگاه آزاد بوشهر نیز در این سمینار با ارائه مطالبی پیرامون تجارت الکترونیک به بیان موضوعات چون زیرساخت‌های تجارت الکترونیک در سطح کشور و فرآیندهای خرید و فروش الکترونیک و درآمدزایی در فضای وب پرداختند.

معرفی بنگاه‌های موفق تجارت الکترونیک در سطح جهان و ضرورت‌ها و پایه‌های توسعه تجارت الکترونیک از دیگر مطالبی بود که در این سمینار علمی ارائه شد.

این سمینار با تلاش انجمن علمی دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی نرم‌افزار و حمایت باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه ‌آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول