اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین بار در کشور

پژوهشکده اسلامی شمال‌غرب کشور در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در کشور پژوهشکده اسلامی در حوزه شمال‌غرب کشور در شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

پژوهشکده اسلامی شمال‌غرب کشور در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان مدیریت صنعتی استان اردبیل عصر امروز در نشست مشترک طراحان این مرکز در اردبیل اظهار داشت: برای اولین بار به صورت پایلوت این پژوهشکده در شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا از این طریق بتوانیم مطالعات و تحقیقات مکتبی، علمی و آکادمیک خود را انجام دهیم.

فرزاد ستاری به محوریت هفت‌گانه فعالیت این مرکز اشاره کرد و افزود: در قالب این مجموعه خانه مدیران در اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم از این طریق اهداف واقعی خود را عینیت واقعی ببخشیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با همفکری و تعامل خوبی که در سطح منطقه انجام شده است در تلاش هستیم تا از این ظرفیت برای همفکری و مشاوره گرفتن مدیریتی استفاده کنیم و طرح‌های تحقیقاتی را در حوزه مدیریت به ثمر بنشانیم.

ستاری خاطر نشان کرد: در انجام این طرح تحقیقاتی و راه‌اندازی خانه مدیران استان از مشاوران و متولیان حوزه مدیریت از استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل دعوت به تعامل و همکاری کرده‌ایم تا در یک ظرفیت مناسب بتوانیم از این امکان مهیا شده بهره‌برداری کنیم.

این مسئول اضافه کرد: پژوهشکده اسلامی سازمان مدیریت استان اردبیل در 530 متر مربع و زیربنای 880 متر راه‌اندازی می‌شود که با هزینه کرد یک میلیارد تومان تا مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در کنار فعالیت‌های مرتبط با این امر در تلاش هستیم با همکاری استان‌های شمال‌غرب کشور یک توانمندی خوبی را در حوزه صیانت از اهداف و مبانی مدیریت درست تأمین و تبیین کنیم تا از این طریق بتوانیم در این حوزه رصد مسایل مدیریتی را به شکل علمی و آکادمیک داشته باشیم.

به گزارش فارس، رئیس سازمان مدیریت صنعتی استان اردبیل در ادامه گفت: سازمان مدیریت صنعتی استان اردبیل در تلاش است تا از طریق توانمندی اعضای این سازمان یک حرکت خوبی را نیز برای برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی انجام دهد تا در کنار تولید و نشر مجلات مختلف بتواند اعضا را با جدیدترین شیوه‌های علمی و مدیریتی آشنا کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول