اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای خانه مطبوعات

انتخابات سومین دوره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی برگزار شد

خبرگزاری فارس: ترکیب اعضای سومین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خراسان‌شمالی بر اساس اساسنامه جدید در جلسه مجمع عمومی تعیین شد.

انتخابات سومین دوره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این جلسه که بعدازظهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری گلشن برگزار شد، با آرای 162 نفر از اعضای خانه مطبوعات استان خراسان‌شمالی، ترکیب اعضای هیئت مدیره این تشکل صنفی مشخص شدند.

طی انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، در قسمت سرپرستان روزنامه‌های سراسری، سهراب ابراهیمی سرپرست روزنامه‌های کشوری با 143 رای به عنوان عضو اصلی انتخاب شد.

همچنین در قسمت خبرگزاری‌ها، اکبر منصوری از خبرگزاری فارس  با 106 رای،رای اعضای مجمع عمومی را کسب و به عنوان عضو اصلی تعیین شد.

به گزارش فارس، در قسمت مدیران مسئول نشریات محلی نیز به ترتیب علی‌محمد جهانی از هفته‌نامه منطقه‌ای ارمغان با کسب 111 رای و قربان‌علی سلطانی مدیرمسئول هفته‌نامه اترک با کسب 80 رای به عنوان عضو اصلی انتخاب شدند.

همچنین در قسمت خبرنگاران، ملک‌محمد علیزاده از روزنامه قدس با کسب 116 رای،  فاطمه جمشیدی با کسب 86 رای، علی‌اصغر خسروی با کسب 76 رای هر دو نفر از روزنامه خراسان‌شمالی به عنوان عضو اصلی تعیین شدند.

جواد آگاهی  نیز از روزنامه اتفاقیه با کسب 91 رای و نازلی حیدرزاده از روزنامه خراسان‌شمالی با کسب 83 رای به عنوان بازرسان اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خراسان‌شمالی انتخاب شدند.

بر پایه این خبر، حسین اسماعیلی از روزنامه خراسان‌شمالی با کسب 19 رای به عنوان عضو علی‌البدل در بخش سرپرستان، احسان عباسی از خبرگزاری ایسنا با کسب 56 رای به عنوان عضو علی‌البدل در بخش خبرگزاری‌ها، حبیب‌ یزدان‌پناه با کسب 60 رای از روزنامه اتفاقیه به عنوان عضو علی‌البدل در بخش مدیران مسئول و همچنین امیر مودی از روزنامه اتفاقیه با کسب 41 رای به عنوان عضو علی‌البدل خبرنگاران تعیین شد.

همچنین بهرخ بهین از روزنامه خراسان‌شمالی با کسب 50 رای به عنوان عضو علی‌البدل بازرسان خانه مطبوعات خراسان‌شمالی انتخابات شد.

به گزارش فارس، این انتخابات با حضور مدیرکل، رئیس حراست و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول