اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

جایگاهی برای سیاسی بودن خانه مطبوعات وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه خانه مطبوعات و رسانه‌ها یک نهاد صنفی است، گفت: هیچ جایگاهی برای سیاسی بودن این خانه وجود ندارد.

جایگاهی برای سیاسی بودن خانه مطبوعات وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی چهارشنبه شب در دومین نشست تخصصی ماهانه مدیران رسانه‌های استان کرمان اظهار داشت: در اسلام بر تشکیل شورا و انجام مشورت تأکید بسیاری شده است، زیرا مشورت علت اصلی به کار گرفتن خرد و اندیشه جمعی است.

وی با بیان اینکه در حرکت‌های جمعی خطا و اشتباه کمتری صورت می‌گیرد، عنوان کرد: برگزاری دو نشست تخصصی مدیران رسانه در استان کرمان طی دو ماه گذشته حرکت ارزشمندی است.

سعیدی افزود: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان باید با به کارگیری افکار و اندیشه‌های اصحاب رسانه موجب منشا خیر در این مجموعه شود.

وی با تأکید بر اینکه خانه مطبوعات و رسانه‌ها یک نهاد صنفی است، تصریح کرد: هیچ جایگاهی برای سیاسی بودن این خانه وجود ندارد.

این مسئول فرهنگی بیان داشت: اسلام، مکتب و دین قدرتمند است و جمهوری اسلامی نیز بر اساس ارزش های دینی بنا شده است.

سعیدی عنوان کرد: تدابیر ولایت موجب ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی در سطح جهانی شده است و ایران در اوج قدرت و عزت قرار دارد.

وی افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی گسترده در راستای مقابله با اندیشه والای اسلامی و جمهوری اسلامی به استخدام قدرت‌های استکباری در آمده‌اند.

سعیدی تصریح کرد: با لطف خداوند و تلاش نخبگان، جنگ سایبری تبدیل به فرصت برای ما شده و اکنون لرزه بر پیکر دشمنان افتاده است.

وی با اشاره به اینکه صبر و استقامت اوج دیانت است، ابراز داشت: حفظ آبروی مؤمن از حرمت خانه خدا بیشتر است و چگونه می‌توانیم، پاسخگوی تهمت‌ها به افراد باشیم.

سعیدی گفت: در حرکت و جهاد رسانه‌ای باید مراقب باشیم که با زبان و قلم خود به افراد آسیب نرسانیم.

وی انتقاد را حق رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و انتقادی سازنده است که موجب اصلاح امور شود.

سعیدی ابراز داشت: اعتبار مورد نیاز برای برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کرمان با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأمین شده است و این جشنواره در راستای اعتلابخشی به رسانه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول