اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

سفر رهبری زمینه توسعه همه جانبه کردستان را فراهم کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان با یادآوری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان گفت: این سفر زمینه را برای توسعه همه جانبه استان فراهم کرد.

سفر رهبری زمینه توسعه همه جانبه کردستان را فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل پیش از ظهر امروز در جمع علما، روحانیون و طلاب علوم دینی سنندج اظهار کرد: اجرای مصوبات سفر تاریخی مقام معظم رهبری و سفرهای هیئت دولت، جهشی بزرگ برای توسعه پایدار و عامل افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

به گفته فرماندار شهرستان سنندج، خدمات انجام شده در دولت‌های نهم و دهم، ارتقا شاخص‌های توسعه و رفاه اقتصادی مردم را در پی داشته است.

فرماندار سنندج در ادامه تصریح کرد: رسالت مدیران در نظام اسلامی خدمت بی‌منت به مردم است و قدردانی مردم کردستان و شهرستان سنندج موجب دلگرمی بیشتر مسئولان می‌شود.

وی به چند مورد از خدمات ارائه شده نظام طی سال‌های اخیر در کردستان و سنندج اشاره کرد و گفت: از مجموع یک هزار و 700 روستای استان، تاکنون 548 روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و در حال حاضر نیز عملیات گازرسانی به 140 روستای دیگر در دست اقدام است.

میرزایی‌اصل از وجود بیش از شش هزار کیلومتر جاده روستایی در استان خبر داد و گفت: تا ابتدای سال‌جاری بیش از 2 هزار و 77 کیلومتر این راه‌ها آسفالت شده است.

فرماندار سنندج با بیان اینکه تا پایان سال 84 تنها 50 کیلومتر راه روستایی آسفالته در این شهرستان وجود داشته است، گفت: در حال حاضر 260 کیلومتر از راه‌های روستایی سنندج آسفالت شده است.

وی به عملیات اجرایی دو سد بزرگ در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین خدمات نظام در منطقه،‌ مهار آب‌های روان بود که به همین منظور عملیات اجرایی سدهای آزاد و ژاوه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 300 میلیارد تومان در دست ساخت قرار دارد.

میرزایی‌اصل در ادامه اظهار داشت: با اجرای این سدها و احداث سامانه انتقال آب آن، بیش از 4 هزار و 800 هکتار از اراضی دشت‌های شرقی استان زیرکشت آبی خواهد رفت.

فرماندار سنندج در ادامه دستاوردهای فرهنگی نظام اسلامی را ماندگارتر و ارزشمندتر توصیف کرد و گفت: احیای هویت دینی و اسلامی، برگزاری انتخابات متعدد به‌ منظور مشارکت سیاسی مردم در حاکمیت و القا خود‌باوری و عزت ملی از مهم‌ترین دستاوردهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نظام اسلامی است.

میرزایی‌اصل در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگی بودن استان کردستان تصریح کرد: لازمه تحقق این شعار این است که مردم مطالبات خود را بر اساس رویکردهای فرهنگی پیگیری کنند.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول