اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

برگزاری جشن‌ها و اعیاد مذهبی در اصفهان کم‌رنگ است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مسئولان در استان اصفهان جشن‌ها و اعیاد مذهبی را کم‌رنگ برگزار می‌کنند به این دلیل که مورد تعرض و انتقادها قرار نگیرند.

برگزاری جشن‌ها و اعیاد مذهبی در اصفهان کم‌رنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری ظهر امروز در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن همایش صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: باید سعی شود نظام پیشنهادات را در بین دستگاه‌ها احیا کنیم تا از ابتکارات و خلاقیت‌های بیشتری بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه در اجرای امور باید از هماهنگی و انسجام خوبی در بین مردم و دستگاه‌های اجرایی برقرار باشد، بیان داشت: عقبه‌های فکری در بین مردم و مسئولان به هر میزانی که بیشتر باشد رشد فرهنگی و اقتصادی افزایش پیدا می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با ذکر دلایل مختلفی که منجر به بهره‌برداری و ایجاد خلاقیت و نوآوری بیشتری می‌شود، تصریح کرد: مشورت و تعامل یکی از عواملی است که با آن می‌توان دامنه ابتکارات را توسعه داد.

وی انتقال وظایف به یکدیگر را نه تنها مفید واقع ندانست، اضافه کرد: عدم اطمینان به پیشرفت مشکلی است که نمی‌توان به خوبی ترسیم صحیحی از آن داشت و نوآوری‌ها با این روند به راحتی به دست نمی‌آید.

عسگری هدف تجلیل از دست‌اندرکاران دهه فجر سال 90 را این‌گونه عنوان کرد و افزود: با این تقدیر ایجاد حس رقابت در راستای رونق بخشیدن بیشتر به برنامه‌های مناسبتی را در سال‌های آتی بین دست‌اندرکاران ایجاد می‌کنیم.

وی از برنامه‌ریزان فرهنگی درخواست کرد تا با نوآوری، خلاقیت و ابتکار نیازها و مشکلات جامعه را درک کنند و ادامه داد: با این روند می‌توانند به رهنمودهای رهبری نزدیک‌تر شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: دستاورد مهم مراسم دهه فجر سال گذشته، بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده است.

عسگری افزود: مردم با مشارکت در نماز جمعه این هفته و با برگزاری راهپیمایی، اعتراض خود را به طرح آمریکایی اتحاد بحرین و عربستان اعلام کنند.

وی در مورد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) که مصادف با ولادت حضرت علی(ع) است، بیان داشت: به این منظور در سطح شهر از پرچم‌های سبز که با شعارهای ارزشی مزین شده، استفاده کنند و از عزاداری محض و سینه‌زنی در روز 15 خرداد خودداری کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول