اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر علوم مطرح کرد

ارتقای پژوهشکده‌ها در دانشگاه‌ها / دانشگاه کاشان آبروی وزارت علوم است

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه کاشان را آبروی وزارت علوم معرفی کرد.

ارتقای پژوهشکده‌ها در دانشگاه‌ها / دانشگاه کاشان آبروی وزارت علوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمود ملاباشی در حاشیه مراسم افتتاح خوابگاه حاج مجید راهب، در جمع خبرنگاران نقش خیران را در حمایت و همراهی دولت حایز اهمیت دانست و  گفت: خیران تولیدکنندگان عظیم و صنعت‌گران نمونه کشور و مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه حرکت عظیم خیران، نمونه‌ای از حکومت مردم‌سالاری دینی است افزود: این حرکت‌های خودجوش خیران در توسعه فضاهای آموزشی، یاری‌گر دولت در ارتقای سطح علمی، آموزشی و فرهنگی جامعه است.

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، به نقش خیران در ساخت خوابگاه‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: این خوابگاه جهت‌دار و ماموریت‌گرا که برای پژوهشگران در این منطقه ساخته شده، گامی هدفمند در رونق و توسعه تولید ملی بوده و پرچم افتخاری برای کشور محسوب می‌شود.

ملاباشی، با اشاره به اینکه دانشگاه کاشان در دولت نهم و دهم نقش مهمی در امر شکوفایی کشور داشته متذکر شد: دانشگاه کاشان در بین 110 دانشگاه کشور با جذب خیران و توسعه فضاهای علمی، آموزشی، خدماتی و رفاهی نقش بسزایی در سازندگی داشته و به نوعی آبروی وزارت علوم است.

وی پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان را از پژوهشکده‌های منحصر به فرد در کشور برشمرد و اذعان داشت: یکی از کانون‌های مهم تولید ملی همین پژوهشکده است و وزارت علوم نیز حمایت خود را برای ارتقای این پژوهشکده اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول