اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی خبر داد

ساخت 3 پژوهشکده در استان سمنان

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی از ساخت سه پژوهشکده مطالعات کویر سمنان، گیاهان دارویی شاهرود و پژوهشکده رویان مهدیشهر خبر داد.

ساخت 3 پژوهشکده در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی ندیری ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان با تمجید از همراهی و همکاری مسئولان و به ویژه استاندار سمنان با مجموعه جهاد دانشگاهی، از عزم جهاد دانشگاهی کشور برای ساخت 3 پژوهشکده مطالعات کویر سمنان، گیاهان دارویی شاهرود و پژوهشکده رویان مهدیشهر خبر داد.

وی گفت: عملیات ساخت این پروژه‏ها آغاز شده و انتظار می‌رود تا با حمایت‏های مسئولان استان سمنان، ساخت این پروژه‏ها شتاب بیشتری نیز گیرد.

معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی تاکنون با صرف 600 میلیون تومان کار اجرایی این پروژه‏ها را آغاز کرده است، خاطرنشان ساخت: جهاد دانشگاهی استان سمنان با همکاری مسئولان ارشد استان و اخذ سه مصوبه از سفر هیئت دولت به این استان، گام‏های بلندی برداشته که در صورت اتمام این پروژه‏ها، هر کدام از آنها می‏توانند منشأ تحولاتی در نوع خود باشند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول