اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نیرو:

هیچ نمایشگاهی نمی‌تواند عظمت پروژه‌های سیستان‌وبلوچستان را توصیف کند

خبرگزاری فارس: وزیر نیرو گفت: کارهای بزرگی در سیستان‌وبلوچستان انجام شده است که هیچ نمایشگاهی نمی‌تواند زحمات مسئولان و عظمت پروژه‌های این استان را توصیف کند.

هیچ نمایشگاهی نمی‌تواند عظمت پروژه‌های سیستان‌وبلوچستان را توصیف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، مجید نامجو وزیر نیرو در بازدید از پروژه‌های ارائه شده در غرفه استان سیستان‌وبلوچستان در مشهد مقدس، این پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد و اظهار داشت: با تلاش مسئولان و همکاری مردم خوب سیستان‌وبلوچستان، پروژهای زیادی برای توسعه این استان به بهره‌برداری یا در دست اجرا است که در آینده‌ای نزدیک این استان به یکی از استان‌های برخوردار کشور تبدیل خواهد شد.

وی همچنین از ماکت سدهای استان و پروژه‌های مربوط به وزارت نیرو هم دیدن کرد و افزود: زحمات استاندار سیستان‌وبلوچستان و مدیران استان را به وسیله هیچ نمایشگاهی نمی‌توان توصیف کرد.

* سیستان‌وبلوچستان گنجینه‌ای بی‌نظیر از نعمت‌های خدادادی است

استاندار البرز هم در بازدید از غرفه سیستان‌وبلوچستان در نمایشگاه جلوه‌های خدمت مشهد مقدس گفت: این استان از ظرفیت‌های ویژه‌ای در همه ابعاد برخوردار است که می‌تواند نیاز کشور را به محصولات کشاورزی و دامی تامین کند.

عیسی فرهادی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه استان در زمینه‌های مختلف، سیستان‌وبلوچستان را گنجینه‌ای بی‌نظیر از نعمت‌های خدادادی دانست و افزود: این استان از نظر شرایط آب و هوایی چهار فصل بوده که با بهره‌برداری از زیرساخت‌های بخش کشاورزی می‌تواند بسیاری از نیازهای کشور را بر طرف کند.

وی ادامه داد: در دولت نهم و دهم توجهات خوبی به این استان عزیز شده است که با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، این استان در آینده‌ای نزدیک به عنوان یک قطب صنعتی و گردشگری در کشور به حساب خواهد آمد.

مدیرکل سابق صدا و سیمای سیستان‌وبلوچستان از طرح‌های انتقال گاز از عسلویه به استان، احداث سدها و اتصال استان به خط ریلی کشور به عنوان بزرگترین و اساسی‌ترین طرح‌ها برای توسعه زیرساخت‌های استان در دولت نهم و دهم یاد کرد و بیان داشت: در کنار این طرح‌ها، مصوبات خوبی برای استان طی سفرهای هیئت دولت به استان به تصویب رسیده است که می‌توان آینده‌ روشنی را برای این استان ترسیم کرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول