اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

600 قهرمان ورزشی گیلان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری مراسم تجلیل 600 قهرمان ورزشی استان به منظور پاسداشت مرحوم محمود نامجو و سیروس قایقران در رشت خبر داد.

600 قهرمان ورزشی گیلان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی ظهر امروز در جلسه اداره کل ورزش و جوانان گیلان چگونگی برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: این مراسم ساعت 17 روز 27 اردیبهشت جاری در سالن دو و میدانی یادگار امام (ره) رشت به منظور پاسداشت زنده یاد محمود نامجو قهرمان پرآوازه وزنه‌برداری جهان و سیروس قایقران اسطوره فوتبال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مراسم مذکور بیش از 600 قهرمان ورزشی سال 90 تجلیل و قدردانی می‌شوند، افزود: در این همایش از نفرات نخست تا سوم رقابت‌های جهانی، آسیایی و بین‌المللی و نفرات برتر پیکارهای ورزشی قهرمانی کشور و مربیان گیلانی تیم‌های ملی تجلیل می‌شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در ادامه  از بهره‌برداری سه پروژه مهر ماندگار در استان خبر داد و یادآور شد: پروژه مهر ماندگار یکی از خدمات دولت است و به زودی سه پروژه از 22 طرح مهر ماندگار گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، افتتاح سالن چند منظوره لاهیجان، سالن شش هزار نفری رشت و پیست دوچرخه سواری سردار جنگل را از جمله این پروژه‌ها ذکر کرد و متذکر شد: سالن چند منظوره لاهیجان تا پایان اردیبهشت جاری افتتاح می‌شود تا علاقه‌مندان به ورزش بتوانند پس از سال‌ها که از ساخت این سالن ورزشی می‌گذرد از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ث20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول