اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

288 دانش‌آموز برگزیده فرهنگی هنری لنده تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی 288 دانش‌آموز برگزیده فرهنگی هنری لنده تجلیل شدند.

288 دانش‌آموز برگزیده فرهنگی هنری لنده تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عصر امروز با حضور مسئولان محلی به منظور تجلیل از 288 دانش‌آموز برگزیده مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری لنده مراسم باشکوهی برگزار شد.

عیسی تقوی‌فرد در مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی و منطقه‌ای مسابقات فرهنگی و هنری ضمن تقدیر از حضور خوب دانش‌آموزان و فرهنگیان اظهار داشت: دانش‌آموزانی که در مسیر قرآن حرکت می‌کنند نوید بخش معنویت در جامعه فردای ما هستند.

رئیس آموزش و پرورش لنده در ادامه افزود: ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت می‌بایست بر اساس منویات مقام معظم رهبری راهنما و راهگشای حرکت این نسل بالنده معنوی باشیم.

وی گفت: باید زمینه و زیرساخت لازم را برای سمت و سو دادن به تحرکات دانش‌آموزی به سمت قرآن و معنویات فراهم کنیم که آموزش و پرورش در این زمینه گام‌های مؤثری برداشته است.

تقوی‌فرد تصریح کرد: حضور جوانان در مسابقات فرهنگی هنری از جمله قرآن، نهج‌البلاغه و ... نشان از عمق معنویت در خانواده‌های ما دارد که قرآن را به عنوان چراغ هدایت و برنامه انسان‌ساز دانسته و جایگاه آن را در زندگی به فرزندان خود نشان داده‌ایم.

محسن رحمانی‌پور نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: امسال بیش از 820 نفر دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی مسابقات مختلف قرآنی و فرهنگی و هنری شرکت کرده‌اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لنده با اشاره به برگزاری مرحله منطقه‌ای این مسابقات افزود: 280 نفر از دانش‌آموزان برگزیده مرحله منطقه‌ای به مسابقات استانی اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: در این مسابقات دانش‌آموزان لنده‌ای با کسب 33 رتبه اول، 28 رتبه دوم و 27 رتبه سوم در مرحله استانی در میان مناطق رتبه دوم را کسب کرده‌اند.

رحمانی‌پور با بیان اینکه دانش‌آموزان در مرحله استانی در 13 رشته با هم به رقابت پرداخته‌اند، گفت: این مسابقات از قبیل اذان، احکام، نهج‌البلاغه، نماز، حفظ قرائت و مفاهیم قرآنی، خطاطی نماز و ... برگزار شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول