اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک:

مردم از فصل نیایش بهره لازم را ببرند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: ماه‌های رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان فصل نیایش هستند که آحاد جامعه باید با دعا و عبادت بهره لازم را از این فصل‌ ببرند.

مردم از فصل نیایش بهره لازم را ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی عصر امروز در جلسه ستاد فصل نیایش شهرستان آبیک که د‌ر دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ماه رجب و شعبان بستر لازم معنوی را فراهم می‌کند تا انسان بتواند در ماه مبارک رمضان بیشترین توشه را برا ی آخرت ذخیره کند.

وی افزود: امروز تمام فکر دشمنان این است که مسلمانان را به عقب برانند و از معنویات دو‌ر کنند ولی کور خوانده‌اند و از اینکه شیعیان بهتر از همیشه در راه دینداری گام برمی‌دارند، غافل هستند.

این مسئول ادامه داد: مردم ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و با تبعیت از ایشان به امور دنیوی و اخروی خود می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطر‌نشان کرد: بیانات شیوا و جذاب مقام عظمای ولایت در محافل مختلف، مردم را در مسیر نورانیت دینی و معنوی خاصی قرار می‌دهد.

حسینی اذعان کرد: اگر تمام مردم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گویند، مدینه فاضله‌ای پدیدار می‌شود.

وی با اشاره به مناسبت‌های خاص در ماه‌های رجب و شعبان گفت: برنامه‌ها باید مدون و منسجم در شهرستان آبیک برگزار شود به ویژه مراسم اعتکاف که باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود زیرا مهمانانی دلسوخته، عاشق و مؤمن در مساجد معتکف می‌شوند.

این مسئول در برگزاری همایش مهدویت برای مقابله با ترفندهای دشمن د‌ر زمینه مهدویت تأکید کرد و افزود: متأسفانه برخی افراد در نیمه شعبان فعل‌های حرام و کارهای ناشایست انجام می‌دادند که در اسرع وقت جلوگیری شد به خاطر اینکه انجام چنین رفتار ناشایستی در شأن ائمه اطهار نیست.

حسینی بر برگزاری محافل جشن در‌خور و شأن ائمه اطهار از سوی مردم تأکید کرد و گفت: برگزاری جشن‌ها باید در راستا‌ی معرفت و الگوگیری از ائمه اطهار باشد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول