اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد محمودآباد خبر داد

برگزاری همایش سراسری تئاتر نمایش و نیایش در محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد از برگزاری همایش استانی تئاتر نمایش و نیایش در روزهای 22 و 23 اسفند در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش سراسری تئاتر نمایش و نیایش در محمودآباد

حمیدرضا کوزه‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد بیان داشت: همایش استانی تئاتر نمایش و نیایش با حضور گروه‌های منتخب و برتر مازندران در محمودآباد برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد تصریح کرد: آثار زیادی به دبیرخانه این همایش ارسال شد که متون نمایشنامه‌ها در 26 بهمن ماه توسط هیئت داوران بازخوانی شد.

وی با اشاره به اینکه سه تن از داوران برجسته مازندران که از فعالان و پیشکسوتان عرصه تئاتر این استان هستند کار داوری این همایش را برعهده داشته‌اند، خاطرنشان کرد: 11 اثر از گروه‌های مختلف سراسر مازندران به مرحله بازبینی راه یافتند که تعدادی از این آثار در این مرحله انتخاب و به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

کوزه‌گر معیارهای انتخاب برگزیدگان نهایی را نزدیکی کارها با موضوع‌های اعلام شده و اجرای مناسب عنوان کرد و گفت: این موضوع‌ها شامل نماز، دعا و نیایش است که کارهای ارزشمندی نیز در این باره ارائه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد متذکر شد: این همایش در روزهای 22 و 23 اسفندماه در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود و عصر روز 23 اسفند مراسم اختتامیه همایش با حضور مسئولان استان و شهرستان برگزار می‌شود.

کوزه‌گر در پایان با دعوت از همه مردم از سراسر مازندران برای حضور در این همایش  ابراز امیدواری کرد با استقبال دوستداران فرهنگ و هنر امیدواریم همایش مذکور باشکوه خاصی برگزار شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول