اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

طرف مذاکره‌کننده مصلحت خود و جهان را در نظر بگیرد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به در پیش بودن مذاکرات بغداد گفت: طرف مذاکره‌کننده باید به مصلحت جهان توجه داشته و منافع اقتصادی خود را بیش از این به مطامع و زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها گره نزند.

طرف مذاکره‌کننده مصلحت خود و جهان را در نظر بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی بعد از ظهر امروز در نشست هفتگی شورای حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: ما امیدواریم که در نشست بغداد جنبه عاقلانه و واقعیات موجود در موضوع هسته‌ای بر فشارهای ناشی از لابی صهیونیست‌ها و بعضی از کشورهای عربی غلبه کرده و طرف مذاکره‌کننده به مصلحت جهان توجه کند.

وی تصریح کرد: ثبات سیاسی موجود در داخل و راه ‌یافتن نیروهای وفادار به رهبری به مجلس به دنبال حضور گسترده مردم در انتخابات و وجود وحدت و اتحاد در کشور و مشکلات اقتصادی کشورهای اروپایی و اغنای سایر کشورها در مورد صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران از جمله کشورهای عدم تعهد برگ‌های برنده جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات بغداد خواهند بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: بحرین از بیش از یک سال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلابی علیه رژیم آل خلیفه است و نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداخته‌اند که تاکنون در جریان این سرکوب‌گری صدها نفر شهید یا زخمی شده‌اند.

وی افزود: رژیم‌های آل سعود و آل خلیفه در توطئه جدیدی از اتحاد بین بحرین و عربستان سخن گفته‌اند که اقدامی برای بردن بحرین زیر قیومیت کامل سعودی‌ها به منظور مقابله با انقلاب مردم این کشور است.

مقدسی ادامه داد: عربستان و حکام بحرین بدانند این اقدام نابخردانه بدون تردید مردم بحرین را منسجم‌تر و متحدتر از گذشته در مقابل اشغالگران قرار خواهد داد و بحران بحرین را به عربستان منتقل خواهد کرد و منطقه را به سوی ناآرامی بیشتر سوق داده و بر مشکلات موجود خواهد افزود.

وی با اشاره به انفجارهای خونین در سوریه بیان داشت: حکومت سوریه به دلیل پشتیبانی مردمی به هیچ وجه با انجام چند انفجار ساقط نمی‌شود و معتقدیم وقوع این‌گونه انفجارها در سوریه واکنش طرفداران آمریکا و رژیم صهیونیستی به مقاومت بشار اسد در برابر آمریکا و قدرت‌های استکباری است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی افزود: اگر بشار اسد مانند سران برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه با سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی همراهی می‌کرد هیچ کدام از این انفجارها به وقوع نمی‌پیوست.

مقدسی ضمن محکومیت اقدام موهن یک خواننده در هتک حرمت ائمه معصومین(ع) و صدور حکم ارتداد وی از سوی مراجع معظم تقلید گفت: امیدواریم هر چه زودتر حکم ارتداد این عنصر فاسد اجرا تا درس عبرتی باشد برای همه کسانی که سودای اهانت به مقدسات شیعیان را در سر می پرورانند.

وی با اشاره به اینکه این خواننده مورد تشویق BBC و برخی حامیان فتنه 88 قرار گرفته است افزود: این اقدام در راستای برنامه‌ریزی‌های گروه‌های الحادی و ضد اسلامی در سطح کشورهای اسلامی، به ویژه در ایران و عراق برای تخریب ارزش‌های اسلامی و شیعی است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول