اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

تحریم‌ها علیه ایران در بغداد لغو می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: تغییر لحن غربی‌ها در مذاکرات 1+5 ناشی از اقتدار جمهوری اسلامی بود و مسلما خروجی نشست بعدی در بغداد نیز لغو تحریم‌ها علیه ایران خواهد بود.

تحریم‌ها علیه ایران در بغداد لغو می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در آیین افتتاح خط تولید موتور دیزلی 457 یورو 2 در شرکت ایدم تبریز، پیشرفت‌های علمی و خلق صحنه‌های بی‌نظیر در عرصه سیاسی کشور را نشانه بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها عنوان کرد.

وی اظهار کرد: دستیابی به قله‌های ترقی در اوج تحریم‌ها حاصل شده است و متخصصان ایرانی با وجود این تحریم‌ها، در بخش‌های مختلف از جمله دانش هسته‌ای به موفقیت دست یافته‌اند.

بیگی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5، مقاومت و آرمان‌خواهی ملت ایران را موجب پذیرش مذاکره با ایران از سوی غرب و عقب‌نشینی آنها در این مذاکرات دانست و افزود: تغییر لحن غربی‌ها در این مذاکرات که تلاش داشتند فضا را تلطیف کرده و موضوع را در حد گفت‌وگو حل کنند، ناشی از اقتدار جمهوری اسلامی بود و مسلما خروجی نشست بعدی در بغداد نیز لغو تحریم‌ها علیه ایران خواهد بود.

بیگی با بیان این که گروه 1+5 انتظار داشتند نقشه نفت در قبال غذا را در مورد ایران نیز عملیاتی کنند، گفت: با این حال وقتی پیشرفت‌های ایران بر مبنای اقتصاد مقاومت را مشاهده کردند، از این طرح خود صرف نظر کردند.

وی یادآور شد: دشمنان سعی داشتند از تحریم بنزین به‌عنوان پاشنه آشیل ایران استفاده کنند، ولی ایران از این محدویت استفاده کرده و با استفاده از توان متخصصان خود، بلافاصله در تولید بنزین به خودکفایی رسید.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به نقش رهبری در پیشرفت و تعالی کشور، خاطرنشان کرد: ملت ایران با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب به دستاوردهای سیاسی و اقتصادی دست یافته و در آینده جهان بیشتر شاهد استقلال ایران اسلامی خواهد بود.

وی همچنین با قدردانی از پیشرفت‌های حاصل شده توسط متخصصان و مهندسان ایرانی در بومی‌سازی صنعت موتورسازی گفت: شرکت ایدم ثابت کرد که استقلال اقتصادی، تنها یک موضوع ذهنی نیست، بلکه یک واقعیت قابل لمس است.

انتهای پیام/ح20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول