اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

تعاملی بین بخش کشاورزی و بازار وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بابلسر گفت: تعامل بین بخش کشاورزی و بخش بازار جامعه وجود ندارد.

تعاملی بین بخش کشاورزی و بازار وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر محمدرضا نادری بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان بابلسر اظهار داشت: وظیفه متولیان امور مردم پاسخگویی به نیازهای مردم بوده و در این امر مدیران باید برای خود برنامه‌ریزی داشته و با برنامه تعریف شده و هماهنگی کامل کار خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه تعامل بین بخش کشاورزی و بخش بازار جامعه وجود ندارد خاطر نشان کرد: متولیان امور موظفند این تعامل را به وجود آورده تا رابطه تعاملی بین بخش کشاورزی و صنعت بوجود آید.

وی افزود: سهمیه کود شهرستان بابلسر از بین شهرستان‌های استان بسیار راضی‌کننده بوده ولی برای تقسیم کود، مکانیزم اساسی رعایت نشده است.

نادری با تاکید بر این نکته که متولی امور کشاورزان جهاد کشاورزی است تصریح کرد: تعاون روستایی موظف است هماهنگی لازم برای توزیع کود در بین کشاورزان را با بخشداران مناطق انجام داده تا شاهد توزیع عادلانه کود در بین کشاورزان باشیم.

فرماندار بابلسر اذعان داشت: امیدوارم با مهندسی تعریف شده از سوی اداره جهاد کشاورزی هر چه زودتر مشکلات مربوط به این بخش رفع شود.

وی با توجه به اینکه مدیران امانت‌دار مردم هستند افزود: بخشداران سه بخش موظفند در صورت مشاهده هرگونه کم‌کاری از سوی مدیران آن را به فرماندار گزارش دهند تا پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول