اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی غرق‌شدن مادر و کودک در جوی آب شهر

عضو 3 دوره شورای اسلامی بجنورد استعفا کرد

خبرگزاری فارس: عضو سه دوره شورای اسلامی شهر بجنورد در پی غرق‌‌شدن مادر و دختر 2.5 ساله در جوی آب با ارائه استعفانامه خود از عضویت در شورای شهر کناره‌گیری کرد.

عضو 3 دوره شورای اسلامی بجنورد استعفا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جمشید گریوانی در نشست فوق‌العاده ظهر امروز شورای شهر و در حضور فرماندار، مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری و شهردار بجنورد به نشان اعتراض نسبت به عملکرد مسئولان و جان باختن مادر و دختر استعفا کرد.

گریوانی که از خانواده معزز شهدا بوده با رای قاطع مردم بجنورد و کسب بالاترین رای به شورای اسلامی این شهر راه یافت.

وی در حاشیه این نشست در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این مادر و کودک به کدام گناه کشته شدند و این نه یک حادثه بلکه یک فاجعه است که دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

گریوانی تصریح کرد:‌ در این حادثه تمام مسئولان اعم از استاندار، فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و همه مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: اگر در چنین شرایطی این مادر و کودک از بستگان درجه یک مسئولان استان بودند، چگونه با این قضایا عمل می‌کردند.

عضو شورای اسلامی بجنورد با بیان اینکه تاکنون در این حادثه واکنش جدی از سوی مسئولان و اعضای شورای شهر نشان داده نشده است، گفت:‌ این حادثه صرفاً از سوی دادستان شهر با جدیت پیگیری شده که در جای خود قابل تقدیر و تشکر است.

وی ادامه داد: این خانواده از طبقه ضعیفی بوده که با کارگری روزگار می‌گذراندند و پدر خانواده در مناطق مختلف به عنوان کارگر مشغول کار است.

گریوانی اظهار داشت: متأسفانه پسر هفت ساله این خانواده که در محل حضور داشته شاهد غرق شدن مادر و خواهر خود بوده است.

گریوانی خاطرنشان کرد: طی جلسات رسمی شورای شهر و شهرداری به دفعات در مورد ضرورت اجرای طرح ساماندهی و پوشاندن جوی آب تذکر داده شده بود لیکن هیچ اقدامی از سوی شهرداری صورت نگرفت.

به گزارش فارس، مادر و کودکی دوشنبه شب به خاطر بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر و جوی آب، در داخل جوی سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.

جسد مادر به نام زهرا گریوانی 31 ساله در شب حادثه و جسد دختر بچه 2.5 ساله پس از 40 ساعت تجسس ظهر امروز توسط عوامل امدادی پیدا شد.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول