اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان:

انجمن مستقل نباشد از ریاست استعفاء می‌کنم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان گفت: در صورتی که رشته پرورش اندام در قالب یک انجمن مستقل فعالیت نکند، از مسئولیت خود کنار می‌روم.

انجمن مستقل نباشد از ریاست استعفاء می‌کنم

جواد پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت پرورش اندام و بدن‌سازی هیئت بزرگ با تعداد ورزشکاران بسیار زیاد است و برای ما قابل قبول نیست که زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی شده و هم‌طراز با رشته پرواز بادبادک‌ها شویم.

وی با بیان اینکه اعتراضات زیادی به تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای تبدیل فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام به انجمن شده است، تأکید کرد: این فدراسیون بیش از 80 هزار باشگاه فعال در سراسر کشور دارد و در استان اصفهان نیز بیشترین آمار بیمه شدگان ورزشی متعلق به این رشته ورزشی است.

رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان با اظهار بی‌اطلاعی از وضعیت فعلی این رشته تصریح کرد: با تصمیم اخیر شخصیت رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون بدن‌سازی زیر سؤال رفت و بهتر است اگر بنا به انجمن شدن فدراسیون بود، به انجمن مستقلی تبدیل می‌شد نه اینکه زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی قرار بگیرد.

وی افزود: در صورتی که هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان اصفهان به طور مستقل به فعالیت خود ادامه دهد، در مسئولیت خود باقی می‌مانم اما در غیر این صورت کناره‌گیری می‌کنم تا دوستانی که تمایل به پذیرفتن این سمت دارند، فعالیت کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول