اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق هیئت شنای استان اصفهان:

به دلیل اینکه استعفاء ندادم، برکنارم کردند

خبرگزاری فارس: رئیس سابق هیئت شنای استان اصفهان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به زور می‌خواستند من از مسئولیت خود استعفاء بدهم اما بعد از مقاومت من، حکم به برکناری دادند.

به دلیل اینکه استعفاء ندادم، برکنارم کردند

علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اختلاف نظری بین من و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان وجود نداشت اما معاونان این اداره به دلیل برخی از القائات بیرونی، تصمیم به تغییر در هیئت شنا گرفته بودند.

وی با بیان اینکه در مدت یک سالی که ریاست هیئت را برعهده داشته، مکان خاصی بین وی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان وجود نداشته است، تأکید کرد: اختلاف ما پس از واگذاری مدیریت استخر انقلاب به هیئت شنا آغاز شد و به دلیل اینکه عادت ندارم به کسی باج بدهم، تصمیم به کنار گذاشته شدن من گرفته شد.

رئیس سابق هیئت شنای استان اصفهان با ابراز رضایت از عملکرد هیئت در مدت ریاست وی تصریح کرد: حاضریم براساس مدارک و اسناد اثبات کنیم که نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته‌ایم و ورزشکاران و مربیان رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو از عملکرد هیئت رضایت داشتند.

مختاری با اشاره به حمایت فدراسیون شنا از ادامه ریاست وی بیان داشت: فدراسیون حدود دو ماه از من حمایت کرده و به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کردند که از عملکرد من رضایت داشته‌اند و با تغییر موافق نیستند اما با اوج گرفتن فشارهای داخلی از اصفهان، با تغییر در هیئت استان اصفهان موافقت کردند.

وی افزود: من برای خدمت وارد عرصه شده و ریاست هیئت را برعهده گرفتم، اما برخی از افراد از من خوششان نمی‌آمد و من نیز عادت به باج دادن نداشتم.

به گزارش فارس، بعد از برکناری علی مختاری از ریاست هیئت شنای اصفهان، حمید شب‌انگیز به عنوان سرپرست هیئت منصوب شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول