اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه صبای قم:

صحبتی از استعفا نکردم

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: در خصوص استعفا صحبتی بر سر زبان نیاوردم و فقط مشکلات موجود را بیان کردم که خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها آن را به نام استعفا اطلاع‌رسانی کرد.

صحبتی از استعفا نکردم

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم در خصوص خبری که مبنی بر استعفای وی از مسئولیت سرپرستی باشگاه صبای قم در رسانه‌ها درج شده است تصریح کرد: در برنامه ورزشی سیمای قم که عبدالله ویسی میهمان آن بود فقط در خصوص وضعیت باشگاه در لیگی که پشت سر گذاشتیم صحبت کردیم و به برخی موانع و مشکلات اشاره کردم.

وی ادامه داد: البته گفتم که به خاطر مشغله‌های زیادی که در حال حاضر دارم ممکن است از مسئولان باشگاه بخواهم که این مسئولیت را به فرد دیگری بسپارند اما متاسفانه درج این خبر در یکی از خبرگزاری‌ها به شکل دیگری انجام شد.

سرپرست باشگاه صبای قم ابراز کرد: قرار است جلسه هیئت مدیره باشگاه امروز برگزار شده و در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم در لیگ آینده و لیگ قهرمانان آسیا تصمیماتی گرفته شود.

وی اظهار داشت: به هر حال تغییراتی در تیم فوتبال صبای قم اتفاق خواهد افتاد که آن هم با مدیریت صحیحی که منجر به کسب مقام چهارم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام خلیج فارس و رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا شد، به سرانجام مطلوبی خواهد رسید.

رمضان‌بیگی ابراز داشت: عبدالله ویسی رسما از تیم فوتبال صبای قم جدا شده است و ما باید به فکر گزینه جدیدی برای سپردن هدایت تیم فوتبال صبای قم در فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشیم.

وی تصریح کرد: تیمی که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را دارد باید بهترین انتخاب را داشته باشد و مطمئنا با درایتی که در هیئت مدیره باشگاه تاکنون وجود داشته، در این زمینه نیز مناسب‌ترین تصمیم اتخاذ خواهد شد.

محسن رمضان‌بیگی تیرماه سال گذشته از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبای قم با حکمی به عنوان سرپرست باشگاه صبای قم منصوب شد و این مسئولیت را در لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور بر عهده داشت.

تیم فوتبال صبای قم در پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب 12 پیروزی، 14 تساوی و هشت باخت و کسب 50 امتیاز موفق به کسب رتبه چهارم لیگ یازدهم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول