اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال باشت:

بلایی که حرف (ی) بر سر فوتبال باشت آورد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال باشت گفت: به سادگی و مثل آب خوردن‌‌ 40 میلیون ریالی که مدیر قبلی ورزش قول پرداخت آن را داده بود با اشتباه خوانی بر باد رفت.

بلایی که حرف (ی) بر سر فوتبال باشت آورد

حمید صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: یکی از دلایل عدم پیشرفت ورزش شهرستان باشت همین حق ‌خوری‌هایی است که در استان ما فقط دیده می‌شود.

این مدیر ورزشی و دست‌اندرکار امور فوتبال افزود: در تاریخ 21 اردیبهشت 91 به اتفاق مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت به‌ خاطر  عدم تحقق وعده‌های کمک‌ مالی به هیئت فوتبال این شهرستان به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کردیم.

وی عنوان کرد: از مسئول امور مالی و حسابداری این اداره‌کل علت عدم پرداخت مبلغ 40 میلیون ریالی که مدیر وقت دستور آن را صادر کرده بود جویا شدیم که در کمال تعجب اظهار بی‌اطلاعی کردند.

 

* بی‌توجهی به ورزش و البته فوتبال باشت تا به کی 

 

صادقی گفت: به دفتر معاونت توسعه و منابع مراجعه شد که وی نیز گفت تمام اسناد پرداخت شدند، از همان‌ جا با بانک مربوطه تماس گرفتیم که در جواب گفتند هیچ پولی به حساب هیئت فوتبال باشت واریز نشده است.

صادقی اظهار کرد: پس از کنکاش فراوان و تقاضای ما «دستورالعمل مدیریت وقت ورزش» در کشوی میز معاون این دستگاه پیدا شد و باز در کمال تعجب به ما گفتند پول پرداخت شده است. 

این مسئول ابراز داشت: متوجه شدیم که در نامه‌ای که مدیر وقت در آن دستور پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال به هیئت فوتبال باشت داده بود، کلمه «گردد» به اشتباه «گردید» خوانده شده بود و به همین راحتی این حرف «ی» تمام امید تیم فوتبال ابوذر باشت را بر باد داد و اکنون مسئولین این تیم مانده‌اند و حجم بدهکاری‌ها و سیل طلبکاران.

صادقی گفت: طی نامه‌هایی که در سال گذشته نوشته شده بود قرار بر این شد که 10 میلیون ریال به تیم ابوذر باشت کمک کنند و با توجه به اینکه این نامه در دبیرخانه اداره کل ورزش و جوانان شماره خورده و به ثبت رسیده، باز هم کسی از این نامه خبر ندارد.

وی تصریح کرد: این سؤال برای ما پیش آمده که چرا مسئولان استانی در حق ورزش باشت این همه کم لطفی می‌کنند و گناه این جوانان با استعداد و سالم چیست که باید چوب این همه  بی‌توجهی را بخورند.

صادقی در پایان گفت: از مسئولان استانی به ‌خصوص استاندار محترم تقاضا دارم که این مسئله را پیگیری کنند چرا که همه چشم امید ما نه به مسئولان ورزش بلکه به استاندار است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول