اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای ریاست هیئت فوتبال خراسان‌رضوی:

رئیس هیئت فوتبال مجری تصمیمات دیگران نباشد

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم فوتبال پیام مشهد و کاندیدای ریاست هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی گفت: خانواده فوتبال خواستار تغییر در مدیریت فوتبال استان هستند.

رئیس هیئت فوتبال مجری تصمیمات دیگران نباشد

عباس چمنیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با حضور در انتخابات هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی گفت: قصد حضور در انتخابات را نداشتم اما افراد زیادی از جامعه فوتبال استان خواستار حضور من شدند و به نوعی فشار آوردند تا این کار را انجام دهم و من هم احساس تکلیف کردم تا در انتخابات شرکت کنم.

وی ادامه داد: تغییر ایده و افکار نو لازمه فوتبال استان است و با وجود اینکه تمایل داشتم کار مربیگری را ادامه دهم، با پافشاری تعداد زیادی از فوتبالی‌ها در انتخابات شرکت کردم و اگر احساس کنم موثر نخواهم بود و شرایط لازم برای مدیریت صحیح در فوتبال استان مهیا نیست کنار می‌روم.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد: موفقیت در فوتبال استان نیازمند شرایط و ضمانت‌هایی است که باید به رئیس آینده هیئت فوتبال داده شود و این دو مساله تاثیر زیادی در کار دارد، همان طور که در کار مربیگری این اصل را رعایت می‌کنم در مدیریت هم هر گاه احساس کنم که موثر نخواهم بود، در هر زمانی که باشد کنار خواهم رفت تا فردی که می‌تواند سبب رشد مجموعه باشد عهده‌دار مسئولیت شود.

وی افزود: قرار نیست که رئیس هیئت منفعل بوده و تنها ناظر باشد و دیگران تصمیماتی را بگیرند و او تنها اجرا کند، من با این ایده آمده‌ام که بسترهای رشد فوتبال استان را فراهم کنم که برای این کار نیاز به اختیارات و تضمین‌هایی از سوی مدیران ارشدتر دارم ضمن اینکه سر و سامان دادن به اوضاع فوتبال استان و برگشتن از راه اشتباهی که رفته‌ایم نیاز به زمان دارد.

وی ادامه داد: برای من حرف منطقی یک هوادار از حرف غیر منطقی یک مدیر ارزش بیش‌تری دارد، من نیامده‎ام که تابع تصمیم‌گیری افراد بیرون از فوتبال باشم، قرار است که تابع تصمیم‌گیری فوتبالی‌ها باشم و افراد درون فوتبال ما به اندازه کافی توانمندی دارند که برای خود تصمیم بگیرند.

چمنیان تاکید کرد: برای حضور در انتخابات هیئت بیش از آنکه از طرف سیستم اداری و دولتی توصیه به شرکت در انتخابات شوم از سوی اعضای خانواده فوتبال استان به من تکلیف شد که حضور پیدا کنم، هیئت فوتبال نهادی مستقل است و از پس کار خود برمی‌آید، اما با این حال نیاز به کمک از سوی نهادهای دولتی ازجمله اداره‌کل ورزش و جوانان، شهرداری و سایر نهادها دارد.

وی افزود: ورزش کاری کاملاً فرهنگی است و سیستم دولتی باید بپذیرد که فوتبال در جامعه تاثیر فراوانی دارد و باید به آن کمک کند، اگر دوستانی که قول کمک و حمایت داده‌اند به قول قول وفادار باشند ما هم حاضریم از خودمان بگذریم.

چمنیان در ارتباط با شایعه انصرافش تا پیش از برگزاری انتخابات به دلیل ادامه فعالیت در حرفه مربیگری فوتبال گفت: از هم‌اکنون که ثبت‌نام کرده‌ام تا روز انتخابات شرایط را بررسی خواهم کرد اما وقتی تصمیم بگیرم که باشم تا انتهای کار خواهم بود و این طور نیست که فرضاً به خاطر یک پیشنهاد مربیگری وسوسه شده و میدان را خالی کنم مگر اینکه احساس کنم که اگر باشم تاثیرگذار نخواهم بود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول