اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان قزوین اعلام کرد

معرفی سرپرست هیئت فوتبال قزوین تا یک ماه آینده

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تا یک ماه آینده سرپرست هیئت فوتبال قزوین به فدراسیون فوتبال معرفی می‌شود.

معرفی سرپرست هیئت فوتبال قزوین تا یک ماه آینده

مجید احمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهارکرد: طبق هماهنگی‌هایی که با فدراسیون فوتبال انجام شده است، گزینه‌های سرپرستی هیئت فوتبال قزوین را بررسی کرده‌ایم و هر چه زودتر گزینه نهایی را به فدراسیون فوتبال اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: انتخاب سرپرست هیئت فوتبال قزوین بسیار حساس است و باید بیشتر بررسی‌ شود.

احمدپور پیرامون عدم برگزاری همایش پیاده‌روی قزوین تصریح کرد: به دلیل تداخل کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی،  همایش پیاده‌روی قزوین لغو شد.

وی اضافه کرد: البته نیروی انتظامی مخالفتی با برگزاری همایش پیاده‌روی قزوین نداشت و معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین نیز نظرشان بر این بود که همایش پیاده‌روی طوری نباشد که مانع رسیدن دانشجویان به کنکور شود، با این همه صلاح بر این شد تا همایش پیاده‌روی قزوین لغو شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه مسیرهای دیگر برای برگزاری همایش پیاده‌روی قزوین مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: با توجه به اینکه مسیرهای مورد نظر از فاصله مصوب فدراسیون ورزش‌های همگانی که پنج کیلومتر است، بیشتر بود و همچنین افراد شرکت‌کننده در همایش پیاده‌روی قزوین متشکل از هر گروه سنی هستند، تصمیم بر این شد تا همایش پیاده‌روی قزوین به روز دیگری موکول شود.

احمدپور گفت: همایش پیاده‌روی شهرستان‌های استان قزوین به صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول