اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

زمینه جذب مشارکت الکترونیکی مردم و خیرین فراهم شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای افزایش مشارکت‌های مالی مردم و خیرین لازم است، زمینه جذب مشارکت الکترونیکی در این نهاد فراهم شود.

زمینه جذب مشارکت الکترونیکی مردم و خیرین فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی پیش از ظهر امروز در همایش کارآفرینی و اشتغال که با حضور 60 نفر از مدیران کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: تاکنون کمیته امداد 13 هزار طرح اشتغال را در این استان اجرا کرده که 6 هزار طرح آن در روستاها اجرا شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اهمیت جذب مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که زمینه جذب الکترونیکی مشارکت‌های مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با افزایش امکان جذب مشارکت‌های الکترونیکی مردم شاهد جذب کمک‌های ملی و افراد خیر در سایر استان‌ها و حتی خارج از کشور خواهیم بود.

 وی با برشمردن سیاست‌های کاری این نهاد حمایتی گفت: در سال جاری و براساس فرمایش مقام معظم رهبری کمیته امداد سیاست خود را بر توانمندی، کارآفرینی و تحکیم بنیان خانواده اعلام کرده است.

عبدالمجید فرهادی مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش را که با حضور 60 نفر از مدیران کمیته امداد در استان برگزار شد، توانمندی خانواده‌های روستایی با محوریت اشتغال، تامین مسکن، رفع مشکلات فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان، تامین جهیزیه نوعروسان و سایر نیازهای مددجویان برشمرد.

وی تاکید کرد: استعدادیابی و شناخت ظرفیت‌های هر منطقه به‌ویژه در روستاها امری ضروری است که بدون آن نمی‌توان به ایجاد اشتغال و توانمندسازی در این استان امیدوار بود.

فرهادی اظهار کرد: باید کاری کنیم که سیاست مستمری‌بگیری در این استان به صفر برسد که البته در نهادینه کردن آن نیازمند همکاری و مشارکت دیگر ادارات و نهادها هستیم.

در این همایش، توانمندی، کارآفرینی و تحکیم بنیان خانواده با محوریت اشتغال روستائیان، تامین مسکن، رفع مشکلات فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان، جهیزیه نوعروسان و سایر نیازهای مددجویان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول