اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

مشکل عمده مطرح شده مردم، اشتغال است

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: در دیدارهای چهره به چهره با مردم، عمده مشکلات اشتغال مطرح می‌شود.

مشکل عمده مطرح شده مردم، اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه بعد از ظهر امروز در حاشیه ملاقات مردمی خود با مردم، با بیان اینکه در این دیدارها مسئولان با معضلات و مشکلات شهرستان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف آشنا می‌شوند، اظهار داشت: عمده مشکلات مردم در این دیدارها مباحث مربوط به اشتغال است که امید می‌رود با توجه به نامگذاری امسال به سال تولید ملی، حمایت از کسب و کار ایرانی و برنامه‌ریزی دولت در راستای تحقق این مهم، شاهد اقدامات و تحولات چشم‌گیری در این حوزه باشیم هر چند که تا امروز طبق مستندات موجود اقدامات موثر و مهمی توسط دولت انجام شده است.

وی افزود: تلاش داریم در کنار بازدیدهای منطقه‌ای خود و دیدارهای چهره به چهره با مردم، علاوه بر رصد مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه‌های مختلف نسبت به برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات مورد نیاز اقدام کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز تصریح کرد: کاهش فاصله میان مردم و حاکمیت، ورود میدانی مدیران و مسئولان به مسائل و مشکلات شهرستان، برنامه‌ریزی دقیق براساس واقعیت‌ها و نیازها از اهم دستاوردهایی است که در بازدیدهای شهری و روستایی و بیان مسائل مطرح شده در دیدارهای مردمی مورد توجه است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول