اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور قرآنی استاندار کرمان عنوان کرد

اجرای طرح "تسنیم" در تمام‌ ادارات کرمان

خبرگزاری فارس: مشاور قرآنی استاندار کرمان از اجرای طرح "تسنیم" در تمام‌ ادارات استان ‌‌خبر داد.

اجرای طرح "تسنیم" در تمام‌ ادارات کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حسین خاکسار صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ریگان با اشاره به اجرای طرح "تسنیم" در تمام‌ ادارات استان اظهار داشت: در این طرح تمام‌ کارکنان ادارات مشارکت دارند و هدف از اجرای آن شناخت معرفتی امام زمان (عج) است.

وی افزود: در این طرح کار در ادارات انجام می‌شود که شامل توجه و انس با امام زمان (عج)، عهد با امام زمان (عج)، زمینه سازی و آمادگی است.

خاکسار ابراز داشت: کار اول در این طرح معرفت و شناخت نسبت به امام زمان (عج) است که در این زمینه تعدادی استاد آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و تمام‌ کارکنان چهار ساعت این دوره فرهنگ مهدویت را می‌گذرانند.

وی از اجرای طرح انتظار فرهیختگان خبر داد و تصریح کرد: اعضایی که در این طرح شرکت کرده‌اند، اکنون 17 هزار نفر هستند و در این طرح هر کدام از کارکنان به صورت اختیاری مبلغ یک هزار تومان در اختیار بنیاد مهدویت قرار می‌دهد.

خاکسار عنوان کرد: این کارکنان هر شش ماه یکبار یک بسته فرهنگی دریافت می‌کنند که در مهر ماه و اسفند ماه این بسته توزیع می‌شود.

مشاور قرانی استاندار کرمان گفت: سالانه 200 میلیون تومان توسط کارکنان به بنیاد مهدویت واریز می‌شود که 60 درصد آن هزینه خود آنها و مابقی هزینه بچه‌های آن منطقه می‌شود.

وی افزود: در شهرستان ریگان 2 هزار نفر نیز عضو بنیاد مهدویت شده‌اند که این تعداد افزایش می‌یابد.

خاکسار در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در زمینه فعالیت‌های قرآنی ابراز داشت: طرح نهضت روخوانی قرآن سال گذشته با 360 میلیون تومان برگزار شد و در این طرح هر نفر به یک ‌فرد ‌دیگر قرآن خواندن یاد می‌داد.

وی بیان داشت: در این کلاس‌ها 13‌ هزار نفر شرکت کردند که 9 هزار نفر گواهینامه در‌یافت کردند.

خاکسار همچنین در رابطه با طرح هادیان معرفت افزود:‌ در این طرح یکی از معصومین (ع) به مردم معرفی می‌شود که ‌سال جاری در مورد امام جعفر صادق (ع) کار می‌شود که به زودی کتاب‌ها و سی‌دی آن‌ توزیع می‌شود. 

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول