اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 خرداد ماه امسال در شیراز صورت می‌گیرد

برپایی نخستین کارگاه آموزشی نویسندگان حوزه دین

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: نخستین کارگاه هم‌اندیشی، توانمندسازی محققان و نویسندگان حوزه دین در روزهای هفدهم و هجدهم خرداد ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.

برپایی نخستین کارگاه آموزشی نویسندگان حوزه دین

شکرالله دانش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با برپایی کارگاه آموزشی محققان و نویسندگان حوزه دین، شاهد تسریع در روند اجرایی و زیرساخت‌های فرهنگ دینی در جامعه هستیم.

دانش خاطرنشان کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس با اجرای برنامه‌های منسجم، مدون و کلاس‌های آموزشی در مورد آگاه‌سازی اقشار جامعه از آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ و معارف دینی، گام مثبتی در ارتقای سطح آگاهی و بصیرت دینی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه افزایش آمار پدیده شوم طلاق در جامعه اسلامی ایران نگران‌کننده است، افزود: با برنامه‌ریزی و برپایی آموزش آیین همسرداری و ارائه راهکار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، شاهد کاهش طلاق در جامعه اسلامی می‌شویم.

معاون فرهنگی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس بیان داشت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس برنامه فرهنگی و تربیتی متنوعی را برای صنوف مختلف به‌ویژه قشر کارگر و خانواده آنان در دست اجرا دارد.

دانش اضافه کرد: با امضای تفاهم‌نامه‌ با دانشگاه شیراز، مقرر شد در مورد کارهای تحقیقاتی و پژوهشی به‌ویژه تحقیقات دینی به طور مشترک همکاری شود.

وی تصریح کرد: برای افزایش بصیرت و آگاهی دینی بیش از 100 هزار جلد کتاب دینی و فرهنگی در رده‌های مختلف سنی در این استان چاپ و توزیع شده که با استقبال بسیاری رو به‌رو شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: توزیع لوح فشرده دینی، راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی تبیان، برپایی دوره‌های آموزش دینی برای مربیان مهدهای کودک و همکاری با صدا و سیما در زمینه پخش برنامه‌های تولیدی و مذهبی از دیگر فعالیت‌های معاونت فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس بوده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول