اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رسانه‌ای فرماندار بابلسر خبر داد

اجرای نشست چهره به چهره خبرنگاران با مسئولان بابلسر

خبرگزاری فارس: مشاور رسانه‌ای فرماندار بابلسر گفت: برای نخستین بار در مازندران نشست چهره به چهره خبرنگاران با مسئولان در بابلسر در حال برگزاری است.

اجرای نشست چهره به چهره خبرنگاران با مسئولان بابلسر

سید سعید اندیکلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: این طرح را محمدرضا نادری فرماندار بابلسر برای نخستین بار در مازندران در دومین نشست خود با اصحاب رسانه مطرح کرد.

وی افزود: هدف نادری از این طرح با توجه به نقش مهم رسانه‌های جمعی در عرصه جهانی و با توجه به کارکرد خاص رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و جایگاه ویژه آن که می‌تواند افکار جامعه را تحت تاثیر قرار داده و نیز از طریق آسیب‌شناسی، دستگاه‌های اجرایی را موظف به عملکرد مثبت می‌کند.

مشاور رسانه‌ای فرماندار بابلسر تصریح کرد: این امر ضمن همگرایی و وحدت سبب افزایش فضای ارتباط و سطح آگاهی و وظیفه پاسخگویی افکار عمومی از سوی اداره مربوطه می‌شود و این امر می‌تواند به مدیریت سازمان در تحقق اهداف سازمانی خود و اعتقاد به شفافیت امور و رعایت حقوق شهروندان و شناخت تکالیف شهروندان و مسئولیت‌های حکومتی و ارزیابی مردم از برنامه و عملکرد سازمان‌ها و ارتباط مناسب به رسانه‌ها کمک کند.

اندیکلایی خاطرنشان کرد: در نشست چهره به چهره، سه کمیته آموزش و فرهنگی، نظارت و پیگیری و کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات تشکیل شده که هدف از این کمیته‌ها بررسی مسائل و مطالبی است که از سوی روسای ادارات مطرح و خبرنگاران  مطالبی که از سوی ادارات مطرح شده را آسیب‌شناسی کرده و در کمیته‌ها این آسیب‌ها بررسی و مدیرانی که عملکرد خوبی ارائه دهند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

مشاور رسانه‌ای فرماندار بابلسر از برگزاری کلاس آموزش خبرنگاری پیشرفته در بابلسر خبر داد و افزود: کلاس آموزش خبرنگاری پیشرفته در سه شهر بابل، بابلسر و فریدونکنار به محوریت بابلسر در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: کلاس آموزش خبرنگاری پیشرفته با هدف ارتقای سطح آگاهی، دانش و تخصص خبرنگاران با همکاری خانه مطبوعات استان به مدت چهار روز در دو هفته متوالی در حال برگزاری است.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به اهمیت رسانه‌ها به ویژه مطبوعات و کارکردهای عمده آن و نقش خبرنگار و روزنامه‌نگار برای توسعه فضای کارکردها در جامعه این کلاس برگزار شد.

مشاور رسانه‌ای فرماندار بابلسر در پایان متذکر شد: پس از پایان این کلاس‌ها گواهی آموزش به خبرنگاران کارآموز اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول