اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای دیدار چهره به چهره هیئت دولت با مردم؛

بیش از 6500 شهروند ورامینی با رئیس جمهور و هیئت دولت چهره به چهره دیدار کردند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور و هیئت دولت که در راستای دور چهارم سفرهای استانی به شهرستان ورامین سفر کرده بود در ملاقات مردمی خود با 6 هزار و 592 نفر از مردم این شهرستان به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

بیش از 6500 شهروند ورامینی با رئیس جمهور و هیئت دولت چهره به چهره دیدار کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رئیس جمهور پس از حضور در اجتماع پرشور مردم شهرستان ورامین با حضور در سالن سرپوشیده این استادیوم به صورت چهره به چهره با 36 نفر از مردم دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از شنیدن سخنان آنها دستورات لازم را جهت پیگیری مشکلات آنها صادر کرد.
همچنین هیئت دولت نیز که برای پاسخگویی و بررسی مشکلات مردم در ساختمان جهادکشاورزی ورامین مستقر شده بودند با مردم به صورت چهره به چهره دیدار و پس از بررسی مشکلات و مسائل مطرح شده دستورات لازم را صادر کردند.
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری تهران در حاشیه دیدار چهره به چهره رئیس جمهور و هیئت دولت با مردم ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در راستای دور چهارم سفر هیئت دولت به استان تهران بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور و هیئت دولت تا دهه مبارک فجر ادامه دارد و رئیس جمهور و هیئت دولت به مشکلات و مسائل مردم استان تهران رسیدگی می کنند.
محمد فیضی افزود: نخستین دیدار چهره به چهره و مردمی رئیس جمهور در قالب پنجمین سفر استانی دور چهارم این سفرها به استان تهران 28 مهرماه سال جاری برگزار شد و طی آن 10 هزار و 843 نفر از مردم استان تهران با رئیس جمهور دیدار کردند.
فیضی در ادامه خاطرنشان کرد: در آن دیدار 2 هزار و 360 نفر از شهروندان تهرانی نیز درخواست‌های خود را در سامانه سامد ( شماره تماس 111) ثبت کردند که به این موارد نیز رسیدگی شد.
فیضی تاکید کرد: رئیس جمهوری اسلامی ایران در قالب پنجمین سفر استانی دور چهارم این سفرها، در آبان‌ماه  نیز با حضور در ساختمان‌های راه آهن جمهوری اسلامی در منطقه 11 تهران، به همراه اعضای هیئت دولت با مردم استان تهران دیدار چهره به چهره کرد.
مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران از دیدار چهره به چهره 3 هزار و 625 نفر از مردم تهران با رئیس جمهور در این برنامه خبر داد.
مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران با اشاره به دیدار چهره‌ به چهره رئیس جمهور و هیئت دولت در شهرستان پاکدشت گفت: در این برنامه 11 هزار و 394 نفر از مردم پاکدشت با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهره به چهره دیدار کردند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این برنامه رئیس جمهور، اعضای هیئت دولت، استاندار تهران و فرماندار پاکدشت به همراه مدیران کل نهادها و ارگان‌های استان پاسخگوی مراجعه کنندگان بودند.
فیضی بیان داشت: دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در ساختمان شهرداری پاکدشت و سالن ورزشگاه شهید محسن پازوکی شهرستان پاکدشت انجام شد و جمعی از معاونان وزرا و مسئولان نهادها و ارگان‌های کشور نیز در این دیدار حضور داشتند.

15 هزار ورامین‌ها به رئیس جمهور نامه نوشتند
مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران در ادامه دیدار چهره به چهره مردم شهرستان ورامین با رئیس جمهور را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این دیدار 6 هزار و 592 نفر با 34 وزارتخانه، ارگان، نهاد و سازمان دولتی دیدار کردند و بالغ بر 15 هزار نامه هم از مردم این شهرستان واصل شد که ظرف 15 روز آینده پاسخ تمام آنها داده می‌شود.
فیض عنوان کرد: در راستای دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور با 36 نفر از مردم ورامین دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

تعداد نامه‌های ورامینی‌ها به رئیس جمهور بی‌نظیر است
فرماندار شهرستان ورامین نیز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به ثبت 15 هزار نامه مردم ورامین به رئیس جمهور و هیئت دولت گفت: این تعداد نامه ارسالی و ثبت شده در نوع خود بی نظیر است.
محسن منصوری، حجم بالای مکاتبات مردم با رئیس جمهور را نشان از اعتماد مردم به نظام و دولت دانست و گفت: مکاتبه این تعداد نامه با رئیس جمهور و هیئت دولت نشان می‌دهد که مردم نسبت به رفع مشکلات خود توسط دولت امید دارند و به قرائت و رسیدگی به این نوشته‌ها دل بسته‌اند که این دلیل محکمی بر اعتماد مردم به دولت و نظام جمهوری اسلامی است.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد در سایه سفر رئیس جمهوری به شهرستان ورامین مشکلات مردم و شهرستان مرتفع شود.
معاون استاندار تهران در پایان در ارتباط با نحوه رسیدگی به این نامه‌ها عنوان کرد: ‌این نامه‌ها بعد از بررسی و دسته‌بندی در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار می‌گیرد تا پس از رسیدگی به صورت مکتوب پاسخ آن در اختیار شهروندان قرار گیرد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول