اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران خبر داد:

دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور با مردم تهران تا دهه فجر ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران با اشاره به دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور در مناطق مختلف تهران گفت: دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور با مردم تهران تا دهه فجر ادامه دارد.

دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور با مردم تهران تا دهه فجر ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد فیضی در حاشیه دیدار چهره به چهره رئیس جمهور و هیئت دولت با مردم شهرستان پاکدشت ضمن تبریک هفته بسیج  
به مقام معظم رهبری و بسیجیان سلحشور اظهار داشت: در راستای دور چهارم سفر هیئت دولت به استان تهران بر اساس پیش بینی‌های به عمل آمده دیدارهای چهره به چهره طبق رئیس جمهور و هیئت دولت تا دهه مبارک فجر ادامه دارد و رئیس جمهور و هیئت دولت به مشکلات و مسائل مردم استان تهران رسیدگی می کنند.
مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران افزود: نخستین دیدار چهره به چهره و مردمی رئیس جمهور در قالب پنجمین سفر استانی دور چهارم این سفرها به استان تهران 28 مهرماه سال جاری برگزار شد و طی آن 10 هزار و 843 نفر از مردم استان تهران با رئیس جمهور دیدار کردند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در آن دیدار 2 هزار و 360 نفر از شهروندان تهرانی نیز درخواست‌های خود را در سامانه سامد ( شماره تماس 111) ثبت کردند که به این موارد نیز رسیدگی شد.
فیضی تاکید کرد: رئیس جمهوری اسلامی ایران در قالب پنجمین سفر استانی دور چهارم این سفرها، پنج شنبه هفته گذشته نیز با حضور در ساختمان‌های راه آهن جمهوری اسلامی در منطقه 11 تهران، به همراه اعضای هیئت دولت با مردم استان تهران دیدار چهره به چهره کرد و در این برنامه نیز 3 هزار و 625 نفر از مردم تهران با رئیس جمهور دیدار کردند.
مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران با اشاره به دیدار چهره‌ به چهره رئیس جمهور و هیئت دولت در شهرستان پاکدشت گفت: در این برنامه 11 هزار و 394 نفر از مردم پاکدشت با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهره به چهره دیدار کردند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این برنامه رئیس جمهور، اعضای هیئت دولت، استاندار تهران و فرماندار پاکدشت به همراه مدیران کل نهادها و ارگان‌های استان عصر چهارشنبه پاسخگوی مراجعه کنندگان بودند.
فیضی بیان داشت: دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در ساختمان شهرداری پاکدشت و سالن ورزشگاه شهید محسن پازوکی شهرستان پاکدشت انجام شد و جمعی از معاونان وزرا و مسئولان نهادها و ارگان‌های کشور نیز در این دیدار حضور داشتند.
مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران در پایان تصریح کرد: رئیس جمهور روز پنجشنبه سوم آذر ماه به شهرستان اسلامشهر سفر کرده و در جمع مردم این شهرستان نیز سخنرانی کرده و در بخش پایانی سفر خود به این شهرستان با با مردم اسلامشهر چهره به چهره دیدار می‌کند.
این گزارش حاکی است، رئیس جمهور در پایان سخنان خود در جمع مردم پاکدشت اعلام کرد: برای نخستین بار از که همه اعضای هیئت دولت با حضور در یک شهرستان با مردم چهره به چهره دیدار می‌کنند.
شهرستان پاکدشت یکی از شهرستان‌های استان تهران است.
این شهرستان در جنوب شرقی شهرستان تهران در حاشیه جاده ترانزیتی تهران‌ـ مشهد قرار دارد و مرکز آن شهر پاکدشت است. ابتدای این شهرستان شهرک فرون‌آباد و انتهای آن شهرک صنعتی علی‌آباد می‌باشد.
شهرستان پاکدشت با وسعتی معادل ۶۱۰ کیلومتر مربع حدود ۲٫۳ درصد از مساحت استان تهران را به خود اختصاص داده‌است.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول