اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رکابزن عضو تیم ملی:

مسابقات سرعت در پیست‌های دیگری برگزار شود

خبرگزاری فارس: دوچرخه‌سوار عضو تیم ملی گفت: برنامه‌های فدارسیون دوچرخه‌سواری خوب است، اما برگزاری مسابقات در پیست‌های دیگری می‌توانند برای دوچرخه‌سواران تنوع ایجاد کند.

مسابقات سرعت در پیست‌های دیگری برگزار شود

محسن خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام خبر برگزاری یازدهمین روز برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید کشورمان در کرمان اظهار داشت: شرایط اردوی کرمان مطلوب است.

وی افزود: این اردو به منظور افزایش قدرت و بدنسازی اعضای تیم ملی برای شرکت در مسابقات آتی برگزار می‌شود، نفرات تیم در این اردو تمرینات متفاوتی را به نسبت اردوی قبلی تیم انجام داده‌اند‌.

خزایی‌ توجه به تنوع در تمرینات و سبک تمرینات‌ ابوحیدری و فروزی را در این مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری امید کشورمان مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: دوچرخه‌سواری به صورت حرفه‌ای را از چهار سال گذشته آغاز کردم‌.

وی با اشاره به سابقه حضورش در لیگ دسته اول دوچرخه‌سواری کشور گفت: کسب یک مدال طلا، دو نقره و سه برنز از سوابق و عنوان‌هایی است که در این مسابقات به دست آورده‌ام.

عضو تیم امید دوچرخه‌سواری کشور عنوان کرد: در لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور در تیم مدرسه دوچرخه‌سواری ایران عضویت دارم.

وی سطح لیگ‌ دسته یک دوچرخه‌سواری‌ کشور را رضایت‌بخش عنوان کرد و افزود: در این لیگ نخبگان زیادی حضور دارند، این مسئله موجب شده تا رقابت برای برتری و کسب سهمیه حضور در لیگ برتر افزایش یابد‌، در مجموع مسابقات لیگ دسته اول و برتر خروجی تیم ملی قوی برای دوچرخه‌سواری کشور هستند.

خزایی همچنین با تمجید از برنامه‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور گفت: برگزاری اردوهای منظم تیم‌های ملی، برگزاری لیگ‌های دوچرخه‌سواری در دو بخش سرعت و استقامت موجب شده تا فدراسیون در پیشبرد اهداف خود موفق ظاهر شود.

رکابزن عضو تیم ملی امید تصریح کرد: فدراسیون باید با برگزاری مسابقات سرعت در پیست‌های دیگری به غیر از پیست مجموعه ورزشی آزادی اقدام کند، زیرا برگزاری مسابقات در پیست‌های دیگر برای ورزشکاران تنوع ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول