اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری:

لیگ دوچرخه‌سواری نسبت به گذشته پیشرفت می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: لیگ دوچرخه‌سواری کشور هر ساله نسبت به گذشته پیشرفت می‌کند.

لیگ دوچرخه‌سواری نسبت به گذشته پیشرفت می‌کند

ابوالفضل زارع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان‌ اظهار داشت: دوچرخه‌سواری را از پنج سال قبل و در مسابقات آموزشگاه‌ها آغاز کردم.

وی با بیان اینکه به همراه تیم مهریز استان یزد در مسابقات آموزشگاه‌های کشور در شهرستان رامسر موفق به کسب عنوان برتر شدم، گفت: پس از آن بود که با علاقه و رغبت بیشتری به این ورزش نگاه کردم و کم‌کم وارد این رشته به صورت حرفه‌ای شدم.

زارع‌زاده که هم اکنون در تیم دوچرخه‌سواری پیشگامان کویر یزد عضویت دارد در مورد وضعیت لیگ دوچرخه‌سواری کشور ابراز داشت: لیگ دوچرخه‌سواری کشور هر ساله نسبت به گذشته پیشرفت می‌کند.

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری اذعان داشت: حضور تیم‌هایی مانند پتروشیمی و دانشگاه آزاد بردسیر و اعزام نفرات این تیم‌ها به مسابقات و تورهای برون‌مرزی موجب شده تا سطح دوچرخه‌سواری کشور به ویژه لیگ برتر مرتب در حال پیشرفت باشد.

وی ‌چهار فاکتور مربی خوب، امکانات ‌و برگزاری اردوها، حمایت و پشتیبانی مطلوب از ورزشکار را عاملی برای پیشرفت دوچرخه‌سوار دانست و افزود: باید از تلاش‌های مسئولا‌ن فدراسیون دوچرخه‌سواری و نگاه ویژه آنها در توجه به دوچرخه‌سواری رده‌های سنی به ویژه جوانان و امید قدردانی کرد.

‌زارع‌زاده خاطر‌نشان کرد: نخستین حضورم در جمع نفرات ملی‌پوش است، امیدوارم با برنامه‌ریزی و انجام تمرینات مفید بتوانم در مسابقات آسیایی خود را مطرح کنم.

زارع‌زاده تا‌کنون سابقه حضور در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جهان در کشور روسیه، قهرمانی آسیا در کشورهای مالزی، تایلند و کاپ آسیایی در این کشور‌ها را دارد.

کسب دو طلا و برنز از مسابقات کاپ آسیایی ‌و یک سومی ‌در ماده تیم اسپرینت قهرمانی آسیا از افتخارات این رکابزن است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول