اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی:

آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی تور دوچرخه‌سواری هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری فراهم شده است.

آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی تور دوچرخه‌سواری هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سعید مینایی در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و هفتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان اظهار داشت: تور دوچرخه‌سواری با حضور تیم حرفه‌ای آندولیسای اسپانیا، تیم‌های نیمه حرفه‌ای آستانه قزاقستان، اوکراین، ترکیه، سنگاپور، آلمان، جمهوری چک، پاراگوئه، ازبکستان، هلند، اندونزی، استرالیا، پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد، مس کرمان، تیم‌های ملی ازبکستان و سوریه و تیم منتخب اردبیل و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: با بازدید از مسیرهای مسابقه و برطرف‌کردن مشکلات و موانع موجود تلاش می‌کنیم شاهد برگزاری مسابقه‌ای به دور از هیچگونه سانحه و مشکل باشیم.

مینایی اضافه کرد: در بررسی‌های به عمل آمده و هماهنگی‌های انجام شده با ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه درصدد هستیم مسیر مسابقات را به بهترین سطح آمادگی برسانیم.

وی با بیان اینکه در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات پزشکی و بهداشتی به ورزشکاران و عوامل اجرایی، بیمارستان‌های موجود و تمام پایگاه‌ها امداد و نجات جاده‌ای در مسیر مسابقات آماده هر گونه کمک‌رسانی خواهند بود، تصریح کرد: عوامل اجرایی این دوره از تور زمینه ارتقای سطح فنی تور از 2-2 به 1-2 را فراهم کرده‌اند تا این تور را به عنوان نخستین تور نیمه حرفه‌ای آسیا در اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری ثبت کنند.

مینایی با بیان اینکه بیست و هفتمین دوره تور آذربایجان در شش مرحله و به مسافت 928 کیلومتر در استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل برگزار می‌شود، اضافه کرد: به منظور فرهنگ‌سازی رشته دوچرخه‌سواری در سطح جامعه دوچرخه‌سواران پس از پایان مراسم اختتامیه مرحله اول تا محل اسکان تیم‌ها به صورت نمادین رکاب می‌زنند.

به گفته وی اعطای جایزه یکصد هزار دلاری، حضور مشاور خارجی، سه داور جهانی و بین‌المللی در تور، افسران آنتی دوپینگ، 20 تیم داخلی و خارجی، یک تیم حرفه‌ای و اعلام نتایج دقیق تور یک دقیقه پس از اتمام مرحله، از جمله ویژگی‌ها و فاکتورهای متمایزکننده این دوره با دوره‌های قبلی است.

این مسئول اضافه کرد: فردریک چان نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری، ادوارد آنتون زاسادا از کشور هلند به عنوان نماینده آنتی دوپینگ اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری UCI برای تست‌گیری از رکابزنان، نورمن شل مددین مشاور فنی و کمیسر ارشد و مارتین بروین داور جهانی و ژان پیر کوپونول بلژیکی داور جهانی در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول